iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is volgens jullie de beste tijd om langs zo een winkel te gaan? Gelijk bij de opening 's ochtends of juist in de middag?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is volgens jullie de beste tijd om langs zo een winkel te gaan? Gelijk bij de opening 's ochtends of juist in de middag?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voor de opening van de winkel ben je al te laat ;-) Meestal is er rond 8u00 al wel activiteit. Je moet gewoon een portie geluk hebben.
|
|
|||
|
|||
Sta nu voor de deur. Volgens een blauwe smurf is er momenteel geen voorraad op een enkele 64GB space grey na en adviseerd om tot 10 uur te wachten tot ze echt open gaan.
Er staan nu circa 5 mensen voor de winkel die zeer waarschijnlijk ook komen voor een 5S. I'll keep you posted. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let ook eens op of ze dan het bord met uitverkocht bij de voordeur zetten. |
|
|||
|
|||
graag ik sta of stond op het [punt er naar toe te gaan 2 uur rijden
|
|
|||
|
|||
Zojuist space grey 64 te pakken....so far enigste on stock
Me happy ;o) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Keulen een stuk of 20 64GB op voorraad. Enkel de kleur zwart. Wellicht is er meer voorraad van de zwarte 64GB maar dat kan ik niet zien.
|
|
|||
|
|||
Ik was als 2e aan de beurt om 10:00 in Oberhausen en heb een 5S 64GB space grey gescoord. Door de drukte heb ik niet kunnen vragen naar de voorraad maar het bord uitverkocht stond niet bij de deur.
|
|
|||
|
|||
Stond er een rij bij de voordeur bij opening of slechts een paar mensen?
|
|
|||
|
|||
Geen 16gb op voorraad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lui,
Ik ben net maar eens naar de zwarte markt geweest in Beverwijk en heb een 32 gig zwart/grey gescoord voor 820 euro , dat is 21 euro meer als in de store. Nieuw in doos , seal er nog om heen maar met Engelse steker voor de lader. Ze hadden ook de gold maar voor 16 gig vroegen ze 850 euro. Meerdere kramen daar hebben ze en volgens mij is het met de garantie geen probleem zonder bon. dus tja....ik zeg doen ! |
|
|||
|
|||
64gb
Slimme marketing door eerst de 64gb in de winkels te leggen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook geslaagd om een 64GB 5s te kopen. Ik kwam eigenlijk voor een 32GB. Maar die was jammer genoeg uitverkocht. Maar hier ben ik ZEKER ook heel blij mee! Wat een mooi ding zeg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is niet mijn 1e iphone die ik daar koop , en er waren er redelijk veel te koop in diverse kramen. Dan zou het toch echt wel ergens in het nieuws geweest zijn dat er een grote hoeveelheid zou zijn gestolen. De eigenaar van de kraam ken ik al heel wat jaren en die brand zijn handen ook niet aan gestolen meuk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ach en anders ga toch weer naar zo'n kraampje voor reparatie !
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|