iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jorisvz Kortom, Apple Store Oberhausen trekt de Duitsers voor. Als Nederlander kom je hier niet meer aan een 5s, die worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus niks voortrekken van Duitsers, dit is/was al lang en breed bekend en ook niks nieuws. Doen we in Nederland echt niet anders... Citaat:
(Heeeeeel erg handig, zo'n forumtopic waar dit allemaal al in wordt verteld...) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 14:35 ---------- Toen ik in OH was vorige week vertelde de manager dat ze nog niet 1 telefoon met contract hadden afgesloten. Dus waarschijnlijk zijn nu de toestellen met SimLock van de providers binnen gekomen / aan de beurt. Vind dat geen raar verhaal. Wel balen voor je. |
|
|||
|
|||
Wie koopt er nu eigenlijk een iPhone met een simlock oO vind dat ook maar al raar...
Maar goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie zoiets koopt? Kijk eens in het "Unlock" forum hoeveel forumleden een iPhone met een SIM-lock gekocht hebben op de beroemd beruchte Marktplaats. Duitse, Britse, Franse, Oostenrijkse, Hongaarse, Amerikaanse, Japanse, enz.. SIM-locks. |
|
|||
|
|||
De iPhone 3G en de iPhone 4 waren in Nederland bijna alleen verkrijgbaar met simlock. Of een paar 100 euro duurder. Ik heb de 3G daarom met contract bij T-mobile gekocht en vond dat vreselijk want ik wou geen wurgcontract. De iPhone 4 heb ik vervolgens in België gekocht, simlock vrij. Bij de release van de iPhone 5 was het een stuk makkelijker, zeker met Apple in Amsterdam Gewoon zonder simlock
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vertrouw dat maar voor geen haar. En als er zijn die er 10 of meer aanbieden dat je moet je ook voor geen haar vertrouwen of die dat zeggen als je er 2 koopt krijg je de 3de gratis. Geloof er niks van dat is de enige raad die ik je kan geven. |
|
|||
|
|||
Jongens, het peil daalt en de discussie zwabbert steeds meer alle kanten op. Ik spreek jullie allemaal volgend jaar wel weer. Succes iedereen die er nog geen heeft.
|
|
|||
|
|||
morgen eens afrijden naar Oberhausen, hopen dat ik terugkom met zon 5s'je.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga nu richting duitsland. Laat jullie wel wat weten over de voorraad etc. Tot straks !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben hem niet meer gehoord
Zal dus wss niets zijn? Kans is altijd laag he jackkr als het om 5s'en gaat Maar ze bestaat wel! |
|
|||
|
|||
Iemand uit Belgisch Noord-Limburg die een zwarte iPhone 5S-case op overschot heeft? De originele van Apple bedoel ik dan..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|