iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nu nog mensen in Oberhausen of Keulen en online???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zijn er nu nog mensen in Oberhausen of Keulen en online???
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok, was benieuwd of er nog mensen stonden te hopen op een levering of zo.
|
|
||||
|
||||
Volgensmij is iedereen van dit forum alweer thuis, of in ieder geval niet online atm, maar verwacht maar geen voorraad vandaag. Volgens het patroon wat gister werd beschreven en een goed ondervraagde manager, kan het morgen maar zo eens zijn dat er weer een kleine levering is
|
|
||||
|
||||
Ja, of de verhalen zijn waar dat ze pas weer november komen.
Hoe heb je gezocht op twitter? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En anders word het toch meer gaan betalen, via MP of zo iets. Maar heb niet specifiek gezocht, volg 2 goeie collega's van mijn vader, die zijn daar vandaag geweest en postte dat er niks was, manangers weer niks konden zeggen, bla bla bla, het standaard verhaaltje.. |
|
||||
|
||||
Ohw, ok, dan scheelt dat mij zoeken.
Wel apart trouwens dat de apple store medewerkers niet weten wanneer er een lading komt en hoeveel, maar wel kunnen zeggen dat er de rest van de dag (of maand) niks meer komt... |
|
|||
|
|||
De meeste weten wel of er al een levering van 'voorraad' geweest is die dag. Ze weten alleen mogelijk niet of er nog een levering aan komt later die dag.
|
|
||||
|
||||
Blijft toch een raar zooitje al die communicatie hè...
|
|
|||
|
|||
Wie gaat er morgen naar Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
ik / moi / ich / I
|
|
||||
|
||||
Hoeveel kaartjes/tickets krijg je per keer? 2?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok, thanx.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan heb je wel wat binnen hoor. Niet dat het zo makkelijk gaat, alle toestellen worden natuurlijk als gestolen etc opgegeven, maar het idee |
|
||||
|
||||
Daar heb je een punt inderdaad...
|
|
|||
|
|||
Als ik vrijdag zou willen gaan, hoe laat zou ik dan bij de voordeur moeten staan?
|
|
||||
|
||||
Volgens de berichten die ik gehoord heb gaat de winkel om 10 uur open, maar begint men om 9 uur met uitdelen van de tickets, dus 8 uur lijkt mij een safe bet.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|