iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stanse hoe zit het daar eigenlijk ivm parking? makkelijk te vinden of dichtbij een ondergrondse parking? wat ik heb gezien op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat ik heb gezien op google maps is er een winkel centrum vlakbij en is er genoeg parkeerplaats rondom. ik weet alleen niet of het betaald parkeren is.
|
|
|
|
|||
|
|||
oké zeer goed rond hoelaat zijn jullie ongeveer daar?
|
|
||||
|
||||
volgens een site die mijn moeder had gevonden is het gratis parkeren bij het winkelcentrum. en ik denk dat ik er tegen 12 uur in de middag ben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ook bij de ING staat dat er een limiet is van weet ik veel euro. dit geld niet voor aankopen doen in het buitenland met de pinpas. daar is de limiet erg groot. 500 euro lijkt me wat laag....maar inderdaad navragen zou niet zo erg zijn Laatst gewijzigd door borgqueenx; 12-09-13 om 18:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
pin limiet geld ook voor aankopen in de winkel. niet alleen voor het uit de muur trekken van contant geld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 17:09 ---------- Dat zeg ik al de hele tijd, het kwartje valt kennelijk niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1. onder het afdakje ga staan 2. als het een tering zooi wordt is de kans kleiner dat ik helemaal uit de rij en naar achteren wordt gewerkt. 3. ik ga ook voor de gezelligheid. En meestal is het zo dat vooraan de diehards (fanboys) zitten. nou hoop ik wel dat die oostblokkers en dergelijke een beetje later komen en zich gedragen. en natuurlijk dat er beveiliging is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is het dichtste bij als je in Gent woont (belgie)?
Is Oberhausen het dichtste of Keulen of ergens in Frankrijk ofzo? Iemand een idee. Ja, ik zal zelf ook subiet eens google maps ofzo opentrekken maar ik wil eens zien of Frankrijk dichter is maar ken de plaatsen niet of het adres enz... Dat adres van oberhausen zal wel makkelijk te vinden zijn zeker? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ING kan je 2500 euro per dag betalen met pin.
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple Store - Liste des Apple Store Ik denk dat vanaf Gent Keulen dichter is dan Oberhausen. Als je naar Keulen rijdt moet je in ieder geval niet door Holland. EDIT: Heb mij vergist: Gent - Köln Weiden = 253 km Gent - Oberhausen = 244 km |
|
|||
|
|||
Citaat:
oberhausen is wel het dichtste volgens mij hoor. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maat vraagt me hoe dat zit met de garantie?
Als je in Duitsland koopt; of je die toch in belgie kan binnen steken of moet je toch speciaal voor naar duitsland rijden dan? |
|
|||
|
|||
In België is er helaas (nog) geen Apple Store. In geval van garantie zal je naar een Apple Store moeten gaan. Of een Belgische Apple Premium Reseller ook garantie geeft betwijfel ik.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|