iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Sooo, om hier een beetje zicht te hebben welke modellen het hardst gaan verkopen en waar ze gekocht gaan worden, de volgende 2 vraagjes: wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sooo, om hier een beetje zicht te hebben welke modellen het hardst gaan verkopen en waar ze gekocht gaan worden, de volgende 2 vraagjes:
wie gaat wat halen? en waar? ------- Ikzelf: ------- Wat: Iphone5S 32GB wit/zilver (voor mezelf) Iphone5S 16GB wit/goud (voor het vrouwtje) Waar: Apple store oberhausen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik blijf dit vreemd vinden.presale of sale
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 09:42 ---------- Citaat:
Iphone5S 16GB wit/goud (voor het vrouwtje) Waar: Apple store oberhausen |
|
|||
|
|||
Kun je als je een Duits afleveradres hebt, de iPhone 5S via de Duitse Online Apple store bestellen? Dus afleveradres in Duitsland en factuuradres in Nederland (Nederlandse creditcard)?! Het wachten in die rij is mij net iets te veel. Een paar uurtjes ok, maar een hele nacht is wel erg lang.
|
|
||||
|
||||
Apple Store
Hol dir das neue iPhone ab 20 sept.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spelt iedereen een roos op dat we mekaar herkenen van de iphoneclub
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft er iemand meer ervaring met dit soort aankoop? Let us know! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan ons Apple ID voor aankopen (App Store, Mac App Store en Online Store) is een Belgische kredietkaart gekoppeld. Kort na de bestelling kregen wij een e-mail van Apple om ofwel een Duitse kredietkaart te gebruiken of een "Bankeinzug" (automatische afschrijving) te machtigen. We hebben dan een een Duitse kredietkaart gebruikt omdat dat sneller gaat dan een automatische afschrijving. Maar, dat was vorig jaar. Misschien is dat ondertussen wel veranderd. "Probieren geht über Studieren" zeggen de Duitsers. |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is de iPhone 5s zelfs niet direct te bestellen maar te pre-orderen vanaf de 20ste september (alvast online toch).
Source: iPhone ? iPhone*5s und iPhone*5c - Apple Store (Deutschland) "iPhone 5s ab 20. September vorbestellen. Ab 699 €" Kan iemand dit bevestigen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 11:20 ---------- Wat bedoel je met automatische afschrijving? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar heb het hier ook over de online store.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 11:28 ---------- Citaat:
sorry voor de verwarringen :-D |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want normaalgezien kan je een facturatie adres en een leveringsadres opgeven. Dit zou normaalgezien geen problemen mogen veroorzaken want er bestellen honderded mensen via de UK iPhones. Thanks voor alle informatie btw |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Online store gaat idd niet, enkel Duitse rekening...
Ik betaal in oberhausen wel met visa... Ik ga daar niet met zoveel cash rondlopen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
32GB wit/zilver voor mezelf.
|
|
|||
|
|||
Nog mensen die van Regio Gent/Deinze richting Oberhausen trekken?
|
|
||||
|
||||
Mannen
Ik sta nu in de Apple store in oberhausen Heb nu van 3 verschillende medewerkers te horen gekregen dat je volgende week maar 1 toestel per persoon mee krijgt Dit om alle handelaren uit de buurt te houden Aan de ene kant wel goede actie |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|