iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) grey zwart 32gb of 64gb voor mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
grey zwart 32gb of 64gb voor mij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan moeten die handelaren dat wel weten natuurlijk.Ik vindt het wel jammer want dan kan ik er geen 1 voor m'n vrouw meenemen.Of ik sluit gewoon weer achter aan de rij
|
|
||||
|
||||
Netjes, 1 pp
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat hun "oplossing" is voor de totale chaos vorig jaar, dan gaat het nu nog een stuk erger zijn denk ik! Laatst gewijzigd door knuster; 13-09-13 om 14:55. |
|
||||
|
||||
Mwah, ik denk dat er nu wel veel mensen waren die er 1 willen, maar er 2 namen om er 1 door te verkopen... Dus wat dat betreft een stuk minder stress. En als er 3000 toestellen zijn kunnen ze een stuk langer leveren. Hell, dan kan je bijna op zaterdag nog gaan
Plus dat je met 2 iPhone als hosselaartje nog +/- 200-250 euro krijgt voor een nacht werken. Als je er nog maar 1 mag kopen is dat opeens nog maar 100-125; al een stuk minder interessant. |
|
|||
|
|||
Mijn kansen vergroten om er op zaterdag ochtend nog eentje te hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
straks nog meer geduw enzo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu iets anders:
Mogen zij dat wel zelf beslissen eigenlijk? In ALLE apple stores is het maximum 2 per persoon en zij (oberhausen) gaan dan zeggen dat ge bij hun maar maximum 1 per persoon mag kopen?? Volgens mij beslist Apple HQ hierover en zij gaan dat niet veranderen voor 1 winkel denk ik |
|
|||
|
|||
net gebeld. en de medewerker zegt dat er niets van klopt. Geen enkele medewerker daar weet nog iets over de levering, en die levering gaat het van afhangen hoeveel stuks ze gaan meegeven aan de klanten. alleen de manager weet het vanaf donderdag. dan kun je ze bellen of vragen hoeveel stuks je mag meenemen.
ook weer even geprobeerd te vragen naar hoe ze het gaan regelen maar weer hetzelfde antwoord. beter als vorige keer, maar hoe precies weten we nog niet. @knuster: dat denk ik ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En we zijn weer eventjes gerust..... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 14:19 ---------- No way dat Apple zoiets doet! |
|
|||
|
|||
Hehe zo snel kan je geruchten verspreiden.
"ik hoorde dat de 1e in de rij alle iphones mag kopen dus je moet er vroeg bij zijn" |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoorde dat je als je eerste 10 bent er 500 mag meenemen! opletten hoeveel handelaren daar zouden staan woensdag ochtend al ik heb het idee dat die VoltrefferVick persoon aan het trollen is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bovendien, 5s and 5c en ook nog eens in de verschillende kleuren en geheugens.... dus dat zijn 2 verschillende producten op 1 release datum. ik denk dat het gewoon weer 2 is per persoon, ervanuitgaande dat die gast die zegt dat je er maar 1 mag, aan het liegen is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|