iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knuster Sooo, heeft er al iemand naar oberhausen gebeld en gevraagd of ze de wachtrijen anders gaan oplossen ivm de totale ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sorry mijn duits is waarschijnlijk net zo goed als dat van jou. Als het al niet slechter is.
|
|
|
|
|||
|
|||
In één van de vorige berichten staat al iemand die gebeld heeft naar oberhousen, het antwoord was dat de manager er alles ging aan doen om het dit jaar beter te doen.
|
|
||||
|
||||
Dat is goed om te horen want apple staat er toch over het algemeen om bekent dat zij dingen tot in de puntjes regelen. En ook Duitsers staan er om bekent om dingen toch over het algemeen goed op orde te hebben.
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er nog een plekje over in de auto? Omgeving van Zwolle.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als ik dat zo hoor hoeveel mensen er al heen gaan en dan al die opkopers die ze willen doorverkopen dan ga ik liever wat eerder dat ik zowieso binnen het Wi-Fi bereik ben van de store
bovendien zit je dichtbij de winkel nog onder een afdakje |
|
||||
|
||||
Wil donderdagavond/nacht wegrijden, eerst maar eens afwachten of Apple ondertussen hekken heeft en meer bewaking en dan hier de boel een beetje volgen. Ga vanaf Apeldoorn, mochten d'r meer van die last minute beslissers zijn, dan kunnen we dan nog afspreken
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo mijn verlof voor vrijdag is goedgekeurd!
Nu nog iemand vinden in mijn omgeving vinden om mee te gaan (omgeving Belgisch Limburg) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoewel hij geen plannen gaf. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah oké, laat maar iets weten!
Een bepaalde reden dat je naar Sulzbach en niet Oberhausen/Keulen gaat? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|