iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha In Köln en Sulzbach kan ik wel betalen met VPay. Of dat in Oberhausen ook zo is weet ik niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja hoor je kan daar pinnen, maar houdt rekening dat je bij sommige banken maar tot € 500,00 in het buitenland kan pinnen. Verhoog dat bedrag wel voor die dag.
|
|||
|
|||
Kan nog iemand anders deze ervaring delen misschien? Dan ga ik voor de zekerheid de paslimieten ook verhogen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met uw Wereldpas kunt u overal ter wereld geld opnemen bij geldautomaten met het Maestro- of Cirruslogo. Per dag kunt u maximaal € 500 opnemen. Soms hanteert de bank waar u geld opneemt een andere limiet. |
|
|||
|
|||
Gewoon navragen bij je bank...
Ik betaal lekker met visa |
|
||||
|
||||
Citaat:
In Amerika heb je CMDA, vandaar mijn zorg.. zijn er tussen Duitsland en Nederland andere Radiochip ( modellen) ?. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, ik vroeg me eigenlijk af als je er van donderdagavond tussen 20u-22u bent, ben ik dan eigenlijk 100% zeker dat ik mijn iphone 5s 32gb zwart heb?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Holland worden er dus geen andere GSM frequenties (en radio chips) gebruikt dan in Duitsland, België, Luxemburg, Estland, Letland, Andorra, San Marino, enz... CDMA is een netwerk technologie die alleen in Noord- en Zuid Amerika en Azië wordt gebruikt (ITU Region 2 en 3). Maak je nu maar geen zorgen. Elke iPhone die je in Europa koopt werkt ook in Holland. |
|
|||
|
|||
Het gaat mij om pinnen met Maestro zelf in de Store Dat vind ik gewoon wat veiliger dan cash op zak. Maar ik las ook bij de bank dat ik mijn CC tijdelijk kan verhogen door geld bij te storten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus geen zwarte uitvoering voor jou beschikbaar!! |
|
||||
|
||||
Zwarte 16GB's zijn het eerst op. Met 500-1000 toestellen per type GB's en kleur (afhankelijk van welk gerucht je moet geloven) moet het wel lukken. Tenzij je zoals vorig jaar relvolk hebt en je opeens achteraan staat
|
||||
|
||||
bij de Rabobank mag je in het buitenland tot max 500 euro pinnen. en dat is ook niet te verhogen. balen want dan moet ik of een creditcard regelen of cash. dat wordt geen extra iPhone mee nemen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste heren,
Zou iemand zo aardig willen zijn om een iPhone 5s 16 gb wit/goud voor me mee te nemen eventueel tegen een kleine vergoeding. Ik heb mijn iPhone 5 verkocht in afwachting van de nieuwe iPhone alleen ben ik er achtergekomen dat hij in Nederland later in de winkels komt en ik dus weken kom te zitten zonder phone. Alvast bedankt, Ouss p.s mocht je telefoon defect zijn kan je hem dan ook in Nederland naar de apple store brengen of moet ik dan naar Duitsland. En ik kan zelf niet gaan wachten omdat ik moet werken, had graag met paar mede leden voor de winkel willen wachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga jij nu donderdagnacht? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|