iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar zijn we nu mee bezig dan? Kan toch deze gebruiken? Mooi alles bij elkaar van aanloop tot verkoop....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waar zijn we nu mee bezig dan? Kan toch deze gebruiken?
Mooi alles bij elkaar van aanloop tot verkoop.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
#iOberhausen
|
|||
|
|||
Hashtag is ook goed ja voor me
|
|
|||
|
|||
Wie weet er vanaf hoelaat de 5c vandaag te preoderen was? Op Apple.de?
Thanks |
|
|||
|
|||
Iemand die er nog een mee wil/kan nemen, stuur mij even een PM!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand die er nog 1 wil kan mij PM en
|
|
|||
|
|||
Volgens mij was er al een hashtag op twitter. #i5SCNLOBERHAUSEN
|
|
|||
|
|||
Niks meer terug gehoord van die user die zegt dat je er maar 1 mag.Ik zou er niets van aantrekken. Apple wil winst dus zou er wel voor zorgen dat er VEEL over de toonbank zullen gaan.
|
|
|||
|
|||
Hoop gewoon dat ze er tot sluitingstijd van alle modellen genoeg hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie wil er carpoolen a.s donderdag? Ik vertrek al vroeg in de avond om zo snel mogelijk aan de beurt te zijn! Ik hoor het graag.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vertrekt er niemand van OMGEVING rotterdam/den haag??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Pfff ze geven regen op donderdag en vrijdag... :s
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|