//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel Zij kunnen toch ook gewoon net als wij in het buitenland hun iPhone gaan kopen. Ja, dat klopt ook weer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 15-09-13, 10:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel Bekijk bericht
Zij kunnen toch ook gewoon net als wij in het buitenland hun iPhone gaan kopen.
Ja, dat klopt ook weer. Parijs zou nog lukken maar als ze naar Mokum gaan moeten ze de fiets die hun overgrootvader gejat heeft meebrengen. Dat ligt iets moeilijker.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 15-09-13, 11:11
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Erg hé. Duitsers die in een Duitse Apple Store een iPhone willen kopen.
Al met al zien we iets over 't hoofd.... Duitsland heeft meerdere officeele applestore's.

Ik denk dat oberhouse 't meest drukke store wordt van duitsland!.

Hoe denken jullie daarover?, heeft 't uberhoudt nut om verder in duitsland bij een andere store te gaan halen dan oberhouse?,
  #363  
Oud 15-09-13, 11:13
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Neen heeft geen nut want in oberhausen heb je je iPhone ook hoor
  #364  
Oud 15-09-13, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Ik denk dat oberhouse 't meest drukke store wordt van duitsland!.
Waarom denk je dat? Ben je al eens in de Apple Store Berlin Kurfürstendamm geweest?
  #365  
Oud 15-09-13, 11:15
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Neen heeft geen nut want in oberhausen heb je je iPhone ook hoor
Wat ik wil zeggen is, dat oberhousse hele lange rij heeft... Hoe zit 't als je 100 km verder rijdt en bij een andere applestore terecht komt, verder van de grens dus zou je inprinciepe geen lange rij moeten verwachten... Alleen in oberhouse natuurlijk

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 10:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom denk je dat? Ben je al eens in de Apple Store Berlin Kurfürstendamm geweest?
Nee nog niet, hoezo? Daar nog meer drama?
  #366  
Oud 15-09-13, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht

Nee nog niet, hoezo? Daar nog meer drama?
Omdat die Apple Store in Berlijn veel groter is dan die in Oberhausen.
  #367  
Oud 15-09-13, 11:24
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Oberhausen heeft ook de meeste ervaring. Ga er vanuit dat ze van vorig jaar geleerd hebben en het dit keer doen zoals in Amsterdam en Parijs; echte dranghekken met vakken, ipv draadjes.

Net even het hele topic doorgescrollt en iedereen die aangaf te gaan (of erover te denken) geteld en dan kom je op +/- 25 man (kijk ook eens onderaan hoeveel mensen er doorgaans actief zijn in deze discussie; vaak dezelfde).

Nou snap ik dat niet iedereen hier post, maar om aan te geven dat dat een kleine club is als je je bedenkt dat er duizenden iPhones zijn...

Tel daar de weersverwachting bijop, en dat komt heus wel weer goed in Oberhausen.
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #368  
Oud 15-09-13, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Oberhausen heeft ook de meeste ervaring.
En in Berlijn heeft de Polizei de meeste ervaring met relschoppers. Berlijn is tenslotte de hoofdstad van Duitsland en daar is elke dag wel de één of andere betoging. De Polizei weet dus perfect hoe relschoppers moeten aangepakt worden.
  #369  
Oud 15-09-13, 11:31
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Zeker, maar dacht dat Apple/Centro verantwoordelijk was voor het organiseren van de rijen buiten.
Politie komt hopelijk pas als er drama ontstaat
  #370  
Oud 15-09-13, 11:34
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Oberhausen heeft ook de meeste ervaring. Ga er vanuit dat ze van vorig jaar geleerd hebben en het dit keer doen zoals in Amsterdam en Parijs; echte dranghekken met vakken, ipv draadjes.

Net even het hele topic doorgescrollt en iedereen die aangaf te gaan (of erover te denken) geteld en dan kom je op +/- 25 man (kijk ook eens onderaan hoeveel mensen er doorgaans actief zijn in deze discussie; vaak dezelfde).

Nou snap ik dat niet iedereen hier post, maar om aan te geven dat dat een kleine club is als je je bedenkt dat er duizenden iPhones zijn...

Tel daar de weersverwachting bijop, en dat komt heus wel weer goed in Oberhausen.

Hmmm true that...
Ben benieuwd wat voor soort stuk tuig er allemaal komen ( oostbloklers ) gaan ze weer ruzie lopen maken enz..

Ben van plan om 2 modellen 64 gig te bemachitgen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 10:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En in Berlijn heeft de Polizei de meeste ervaring met relschoppers. Berlijn is tenslotte de hoofdstad van Duitsland en daar is elke dag wel de één of andere betoging. De Polizei weet dus perfect hoe relschoppers moeten aangepakt worden.


Haha, ja maar je zegt 't zelf... Berlijn heeft de grootste store van Duitsland. Dus ook de meeste voorraad zou je bedenken.
  #371  
Oud 15-09-13, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Ben benieuwd wat voor soort stuk tuig er allemaal komen ( oostbloklers ) gaan ze weer ruzie lopen maken enz..
Reken daar maar op want mijn dochter gaat met onze Slowaakse familie (Oostblokkers) ook weer naar Oberhausen. En net zoals vorig jaar laat zij zich niet intimideren door Westblokkers. Spektakel gegarandeerd dus.
  #372  
Oud 15-09-13, 11:42
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Haha, ja maar je zegt 't zelf... Berlijn heeft de grootste store van Duitsland. Dus ook de meeste voorraad zou je bedenken.
Berlijn heeft mss de grootste store maar oberhausen heeft de meeste wachtenden, en dit weet apple natuurlijk maar al te goed!
Van de iphone5 vorig jaar had oberhausen de grootste voorraad (duizenden)
  #373  
Oud 15-09-13, 11:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
Berlijn heeft mss de grootste store maar oberhausen heeft de meeste wachtenden, en dit weet apple natuurlijk maar al te goed!
Van de iphone5 vorig jaar had oberhausen de grootste voorraad (duizenden)
Hoe weet jij dat? De Apple Store Berlin Kurfürstendamm is eerst op 3 mei 2013 geopend.
  #374  
Oud 15-09-13, 11:49
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe weet jij dat? De Apple Store Berlin Kurfürstendamm is eerst op 3 mei 2013 geopend.
Foutje, ik bedoelde uiteraard de andere duitse apple stores exclusief berlijn
En eigenlijk is de oberhausen apple store ook wel veruit de kleinste van duitsland denk ik.
  #375  
Oud 15-09-13, 11:49
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Reken daar maar op want mijn dochter gaat met onze Slowaakse familie (Oostblokkers) ook weer naar Oberhausen. En net zoals vorig jaar laat zij zich niet intimideren door Westblokkers. Spektakel gegarandeerd dus.
Niet elke Oostblokker is tuig natuurlijk, dat snapt iedereen hier ook wel

Misschien valt het extra op door de andere taal, of zijn er procentueel gezien meer Oostblok-aso's bij Apple launches en "winnen" Westblokkers de andere 364 dagen van het jaar
  #376  
Oud 15-09-13, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Niet elke Oostblokker is tuig natuurlijk, dat snapt iedereen hier ook wel
Bedankt. Nu kan ik weer gerust slapen.

Overigens:

Het Oostblok is een term voor die landen in Oost-Europa die in de tweede helft van de twintigste eeuw onder de invloedssfeer van de voormalige Sovjet-Unie vielen en een totalitaire staatsvorm kenden. Militair waren de landen gebonden via het Warschaupact, economisch via de Comecon.

Oostblok - Wikipedia

Lees vooral de laatste zin en houdt er rekening mee aub:

"De meeste Polen, Tsjechen, Slowaken en Hongaren vinden het echter niet prettig wanneer hun landen als "Oostblok" worden aangeduid."
  #377  
Oud 15-09-13, 12:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Timosha; ik wil ook niet iedereen over dezelfde kam scheren maar ik ben niet zo gezind op bepaalde groepen van mensen (2 keer ingebroken in mij auto waarvan 1 keer polen en 1 keer litouwers, bij mijn nicht ingebroken in huis waren het vreemdelingen, mijn broer en maat in antwerpen overvallen en bedreigd geweest= allochtonen, op mijn ma haar werk haar zoon en 2 maten in brussel op klaarlichte dag int centrum dan nog in elkaar geklopt en bestolen door alweer allochtonen of zeg maar gerust moslims,zucht, ik kan nog een tijdje doorgaan want het is echt nie normaal, het is altijd jammer voor al degene die het wel goed menen e).
Maar dit maakt me wel extra scherp en ik zal geen seconde twijfelen om uit te halen, ze kennen apotheosis nog nie goed ze, ik zal ook wel mijne ring aanhebben .

Nu goed; terug on-topic; postitief blijven en denken, zoals men hier al heeft gepost zal het beter georganiseerd zijn, dat zal al veel verschil maken, zodat mensen niet kunnen voorsteken, zitte er dieven bij de security enzo snel kan ingrijpen enz....
  #378  
Oud 15-09-13, 12:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn beste apotheosis zo kunnen wij blijven doorgaan. Ik ben eens overvallen aan het station van Haarlem door twee Nederlanders die absoluut mijn Nokia Communicator 9500 wilden hebben. Alle Hollanders criminelen? Natuurlijk niet.
  #379  
Oud 15-09-13, 12:16
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bedankt. Nu kan ik weer gerust slapen.

Overigens:

Het Oostblok is een term voor die landen in Oost-Europa die in de tweede helft van de twintigste eeuw onder de invloedssfeer van de voormalige Sovjet-Unie vielen en een totalitaire staatsvorm kenden. Militair waren de landen gebonden via het Warschaupact, economisch via de Comecon.

Oostblok - Wikipedia

Lees vooral de laatste zin en houdt er rekening mee aub:

"De meeste Polen, Tsjechen, Slowaken en Hongaren vinden het echter niet prettig wanneer hun landen als "Oostblok" worden aangeduid."


Nee uiteraard, bedoel maar hier bij ons in de dorp hebben ze sowieso een slechte naam vanwege de inbraak,

Niet alle oostblokkers zijn slecht, nee dat zeg ik niet 't is alleen jammer dat er 'n aantal bijzitten, maar dat is bij elk ras ,
  #380  
Oud 15-09-13, 12:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Nee uiteraard, bedoel maar hier bij ons in de dorp hebben ze sowieso een slechte naam vanwege de inbraak,
Bij ons in de grensstreek (Bilzen, Lanaken, Voeren) hebben Hollandse drugsrunners dan weer een slechte naam. Laten we er maar mee ophouden aub.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.