iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Zoek eens in dit topic op "Kurfürstendamm" plz Hint: 20/391...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb de foto's en video's gezien maar ik vind er toch niks terug van die zogenaamde "3 segmenten"
En tis ook te hopen dat ze niet van die zwarte linten op een paaltje gaan gebruiken zoals op die foto's, want dat maakt geen verschil uit met die lintjes van vorig jaar! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmmm snap het nog steeds niet aan de hand van die link.
|
|
|||
|
|||
Verkaufsstart iPhone 5 Hamburg 21.09.2012 - YouTube
Zo beter misschien Dit is van Hamburg vorig jaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Indien mensen even naar wc moeten o.i.d. lijkt mij dat handig. Je krijgt gewoon een rij met ongeveer man of 50-70 per stuk. En zowel voor als achter de rij staan beveiligers. Mij lijkt dat veel veiliger dan Oberhausen vorig jaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ziezo het staat vast, ik vertrek om 23uur ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hehe, mooi, ben benieuwd of het er nu beter op gaat worden. En hoe druk het gaat zijn...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vast wel weer druk, maar hoop toch dat het weer wat meer naar 4s drukte gaat ipv 5 hel
En die crisis komt wel steeds dichterbij voor mensen... 't is eigenlijk te bizar voor woorden; in de rij staan om een nieuwe telefoon te kopen voor 680 euro |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
900 euro hier.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand een extra iPhone meenemen tegen vergoeding? PM
|
|
|||
|
|||
krijgen we gratis drankjes? nice. Ik hoop dat de starbucks ook een beetje vroeg open is haha
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|