iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaaaaaaa.... Het is me gelukt om de vrijdag ochtend vrij te krijgen!! Ga ik als ik terug ben weer naar het werk Ik ga donderdagavond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jaaaaaaa.... Het is me gelukt om de vrijdagochtend vrij te krijgen!! Ga ik als ik terug ben weer naar het werk Ik ga donderdagavond dus ook die kant op. Nu eerst maar eens kijken bij wie ik kan aansluiten en....wie me er nog bij wil hebben, deze oude zeur ;-)
Edit: er kunnen eventueel nog mensen meerijden als ze willen....Mits een beetje op de route, of afspreken op een bepaalde plek op de route. Ik heb een leasewagen, dus dat scheelt misschien weer in de kosten die mensen moeten maken. Is het handig om op de FB pagina te kijken, of wordt het dan te verwarrend...? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
FB is het handigst, qua carpoolplanning.
|
||||
|
||||
Check. Ik heb net een request verzonden
|
|
|||
|
|||
Is er iemand bereid om voor mij een extra iPhone 5s 32GB wit mee te nemen?
Ik geef die gene 50 euro extra! Stuur mij dan een email naar wildcard2001@hotmail.com Thanks!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
voor jou heel easy ja, lekker iemand anders een hele nacht in de regen te laten zitten en zelf warm in je bedje liggen
|
|||
|
|||
Mvveelen: jij verwacht tegen de middag terug te zijn op vrijdag??? ik denk niet dat je voor 16uur thuis zal zijn...
@ wildcard: voor 50 euro laat ik er ook iemand anders omgaan hoor...... op het belgisch forum 9lives geven de meeste 80-100 euro. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bereken niks, ik denk gewoon niet dat het realistisch is naar Oberhausen te gaan en te verwachten dat je voor 12uur 's middags terug thuis zal zijn.... edit: ah jij komt pas toe vrijdagmiddag om 15uur?!?!?! Dan denk ik niet dat je het sluitingsuur overleefd.... tenzij ze langer openblijven en vanaf een bepaald uur geen mensen in de rij meer aanvaarden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maargoed kan het denk ik beter vrijdag middag proberen dan zaterdag ochtend.. Wie weet valt het wel mee *kuch kuch* haha |
|
|||
|
|||
Hij geeft aan "thuis zal zijn", dus ja inclusief terug rijden.
Ook hier geldt wij kunnen moeilijk weten hoe snel je je iPhone hebt daar op vrijdagochtend. Het is alleen wel lullig als je de hele nacht in de rij hebt gestaan en je bijna aan de beurt bent, en je dan snel naar je werk moet met lege handen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is jammer dat ik zelf niet kan maar goed. Ik heb hier dus te maken met greedy users En voor jullie informatie ik heb alle iPhones gehad en er ook voor in rij gestaan en zelfs naar Rome gereden. Dus ik weet hoe het is om zo lang in de tij te staan.
|
|
|||
|
|||
Ik lees hier natuurlijk veel over Oberhausen, maar weet iemand ook hoe druk Hamburg is? Voor mij is Hamburg een stuk idealer, want dichterbij...
|
|
||||
|
||||
Ik hoef niet persé om 13:00 terug te zijn, maar als ik reken dat ik rond middernacht in de rij ga staan, dan kan ik toch wel tegen 10:00 - 11:00 aan de beurt zijn als de Apple Store om 08:00 open gaat? Dan nog 2 uurtjes rijden en dan ben ik toch wel rond 13:00 in Amsterdam? Wat zie ik over het hoofd dan?
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die vanuit Haarlem/Amsterdam of ergens in de buurt gaat rijden en nog een plekje over heeft? Ik heel graag een iPhone 5S halen maar in m'n eentje lijkt het me een beetje zuur. Ik moet dan ook de ICE-trein nemen waarbij je van tevoren moet reserveren en ik kan niet voorspellen hoe laat ik weer terug kan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@tomvanzummeren: ik rij vanuit Hoorn langs Amsterdam......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens een maat van me gaat mee maar die wil geen iPhone kopen. Als hij 2 kaartjes krijgt, kan hij die daar misschien gewoon verkopen om er zo uiteindelijk toch nog wat leuks aan over te houden? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|