iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is te druk?? Staat er ook iemand in Keulen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is te druk?? Staat er ook iemand in Keulen??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vind het qua drukte reuze meevallen als ik vergelijk met vorig jaar.
|
|
|||
|
|||
Wie nu nog moet toekomen in oberhausen is eraan voor de moeite denk ik!
ZOVEEL volk al! Ongezien, zelfs voor een 'S' upgrade!! |
|
|||
|
|||
Als je het over Oberhausen hebt, ik heb het eventjes opgezocht. Vorig jaar om 23.44 wordt er over 200 man gesproken. Nu om 21.20, 350. Ik ben bang dat het vorig jaar rustiger was dan nu. Maar goed, dit is puur op basis van meldingen via dit forum/twitter.
|
|
|||
|
|||
Nou heb het met eigen ogen gezien... druk druk druk...kou en regen.
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar kwam die buslading oost Europeanen om een uurtje of vier toch? Tot die tijd was het rustig en gezellig. Maar die gasten marcheerden met 50 tegelijk dwars door de rijen heen om chaos te creëren. In eerste instantie bezweek alleen het achterste gedeelte maar een half uur later ook het voorste gedeelte en toen was het hek van de dam. Ik hoop dat de metalen hekken dit jaar blijven staan. Wat ga je doen als beveiliger als er weer 50 van die relschoppers chaos creëren? Volgens mij hebben ze vooraf gewoon instructies gehad voordat ze die bus uit gingen. Ze gingen voor jaar zo doelbewust...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In sulzbach, nu een mannetje of 80. Sfeer is goed en rustig, veel beveiliging, geen dranghekken.
|
|
|||
|
|||
Ik zit in overhausen. We zitten precies in een afgesloten stukje met een opening van de baan en dan terug een nieuw hekken. Ik denk om smorgens mensen door te laten die voor andere redenen er moeten zijn?
Ik heb geen idee waar de ingang is |
|
|||
|
|||
Helaas moet ik werken anders was ik ook gegaan.
Maar als er nog iemand is die voor mij een IPhone 5s 32gb mee kan nemen zou dat helemaal super zijn. |
|
||||
|
||||
is mailboxde.com te vertrouwen??
|
|
||||
|
||||
Bijna 06:00uur, om 08:00uur gaat de store open, benieuwd hoe snel het gaat. We zitten in het 2e blok, halverwege, nadat ze beide blokken opnieuw hadden ingeschikt.
1 beveiliger was zo dom om ons naar een andere plek te willen sturen, maar al snel kwam er flink protest en werd hij overruled door zijn collega's. Nog even geduld, hoop snel kaartjes te bemachtigen zodat we weten dat we hier niet voor niets hebben zitten koukleumen..... |
|
|||
|
|||
Mijn voorgevoel zegt : Geen iphone vandaag voor jullie 😉. Sorry he
|
|
||||
|
||||
Mocht je online willen bestellen, dat is nu mogelijk
Levering binnen 7-10 dagen (meestal binnen enkele dagen al afgeleverd). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ghllfddhll
Laatst gewijzigd door Affinity; 20-09-13 om 09:12. |
|
|||
|
|||
zo de eerste iphones zijn verkocht
|
|
|||
|
|||
De mensen in de winkel stonden toch hopelijk niet weer te applaudisseren voor de eerste klanten die binnen kwamen he? Vond ik persoonlijk nogal fout om te zien van de vorige keer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat doe ik ze zeker niet na, maar dat applaus vond ik (persoonlijk) verschrikkelijk. (ja, persoonlijke mening/Disclaimer )
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop echt voor de mensen die daar vannacht gestaan hebben dat alles goed gegaan is (geen opstootjes, vechtpartijen, drukkende groepen etc. ) F5, F5, F5 |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|