iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bedankt allemaal. Ik ga lekker naar huis nu en uitzieken!! wel verdiend ! congratz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was er vandaag voorraad dan in Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
Beperkte voorraad vanmiddag (1 per persoon).. Bord is schijnbaar niet eens weggehaald..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
/off topic/
Oh jee, we glijden weer off-topic... /on topic/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit er aan te denken om vrijdag te gaan.Einde van de week denk ik dat je de meeste kans hebt
|
|
|||
|
|||
Ik ga mss morgen nog eens kijken daar in OBH, weer een dagje vrij
|
|
|||
|
|||
Ik zoek nog altijd iemand die een blauw covertje wil meenemen voor mij
|
|
|||
|
|||
ik ga morgenvroeg ff proberen.
Gravis is mij te onduidelijk, had er 2 besteld en dat mocht nu maar 1, moest doorgeven welke ik dan wilde maar hoor niks meer. kijken of ik morgen geluk heb |
|
|||
|
|||
Heb net een iphone 5s 64gb gewonnen voor 52€ via een website.
Alleen spelen ze het spel weer zo smerig omdat ik een account heb met 5 gratis biedingen moet ik eerst upgrade voor 200€. Dat ze hem dan maar houden . Wie hem toch wilt hebben kan mij ff een pm sturen visa en bankcontact gaan blijkaar beiden. Enkel voor de Belgen onderons. Aanbod telt nog maar 23u. Laatst gewijzigd door Urbanfoto; 07-10-13 om 19:19. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ze vandaag een kleine levering hebben gehad schat ik de kans toch wel hoog in dat er morgen of woensdag ook een levering zal komen. Alleen moet ik nu dus kiezen of ik nou morgen of woensdag zal gaan
|
|
|||
|
|||
Ben ook van plan om morgen naar OH te gaan, maar twijfel ook een beetje
|
|
|||
|
|||
Ik wou morgen met een vriend opnieuw naar OBH gaan, net mailtje van UPS gekregen dat onze goude iphones woensdag geleverd worden... Zal dus morgen lekker slapen ipv midden in de nacht op te staan
|
|
|||
|
|||
Ben van plan om morgen te gaan. Me huidige iphone heeft een avond in de kroeg niet overleefd, krom en printplaat kapot
|
|||
|
|||
Wat ik vandaag gewoon ronduit degoutant vond is dat ze niks lieten weten tot 10u. Vorige keren wist ik steeds als ik aankwam dat er geen waren. Kon ik direct terug naar huis. Nu Was ik er om 08.50u, en deden ze geheimzinnig van, wachten tot 10u!! Wel dikke bull shit!! Schuilt een slepe tactiek achter!!
Als ze om 9u al zeggen er zijn er geen, gaat iedereen gewoon naar huis. Maar nee iedereen blijft mooi wachten tot 10u, dan gaan de glazen deuren mooi open en iedereen stormt naar binnen, met als kans, dat mensen toch nog iets anders kopen dan dat ze voor gekomen zijn!! Slim natuurlijk, maar behoorlijk frustrerend!! Ach ja, zal hem een van de dagen heus wel hebben. Langs andere kant, Emper ben dolblij voor jou dat je hem hebt, want je zag er verdomd goed ziek uit!! Respect ;-) Mvg Thiago |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|