iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Wat ik vandaag gewoon ronduit degoutant vond is dat ze niks lieten weten tot 10u. Vorige keren wist ik steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zie maar dat je heelhuids thuisgeraakt !!!
Telefoon kan toch tot thuis wachten ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 19:26 ---------- Nee, echt niet zou dat ook niet kunnen |
|
|||
|
|||
Ja maja... hij is ziek en al hele dag onderweg zeker als ik alleen was zou ik gewoon zo snel mogelijk terug naar huis gaan!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil zaterdag 12e gaan, enig idee ofexr dan voorraad is ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mocht je mensen missen zoals TomdeBoer en DrDecibel, kijk dan eens in het verkoop topic . Ze willen ineens van hun kleurtjes af.
|
|
|||
|
|||
Wat een geluk!
Wegens omstandigheden pas later kunnen vertrekken richting Oberhausen. Er niet vanuit gaande dat ze nog wat hadden toch maar de Store binnengelopen waar idd nog de uitverkocht-borden stonden. Daar zag ik al iemand met 2 doosjes die een iPhone formaat hadden. Ook een flinke rij waarvan sommige formulieren bij zich hadden (afhaalformulieren misschien??) Stoute schoenen aangetrokken en een supervriendelijke medewerker gevraagd. Die vroeg welke ik wilde hebben ("weil die sind in verschiedene farben"). Toen begon ik al een voorgevoel te krijgen. Space-grau 16gb. Hart in de keel toen hij terug kwam met een doosje!!! Nog gevraagd naar het BTW verhaal ivm Nederlandse onderneming maar dat ging daar dus niet. Kon me op dat moment ook geen zak meer interesseren, was allang blij dat er überhaupt iets was! |
|
|||
|
|||
Dat zijn "Vertragskunden". Die heb ik in Sulzbach ook gezien. Die halen een iPhone af met een abonnement (T-Mobile, enz...). Voor het overige: proficiat gewenst met de aanwinst.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je nieuwe 5S derhenny.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er morgen wel wat te rapen valt in de Apple stores, afgaande de berichten over leveringen van Gravis.de en andere sites... Voor diegenen die nog geen bestelling hebben geplaatst; morgen zou het jullie lucky day wel eens kunnen zijn!
|
|
|||
|
|||
Emper, ten eerste dank voor bericht van de voorraad, hierdoor heb ik een 16gb space grey kunnen bemachtigen...!!
Ten tweede, denk dat de levering groter was dan we allen denken. Ik was er om 16.30-17.00 en toen was er nog een deel op voorraad, space grey alles, gold enkel 16gb niet meer op voorraad en zilver weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Weet er iemand welke covertjes voor de iPhone 5S er in de Applestore zijn? Toen ik in Köln was, waren er enkel maar bruine en blauwe. Ik ben op zoek naar een zwarte.
|
|
||||
|
||||
Ik doe het volgend jaar alvast heel anders. In oberhausen zien ze mij niet meer terug op de launch, wordt zeker en vast parijs. Maar hopelijk is hij er dan snel weer in belgie zoals de 5 amper een week later. Deze keer 2x oberhausen en 1x parijs gedaan. Meer dan 2000 km gelukkig had ik er dan een de derde keer.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|