iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuws uit Köln? Iemand?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuws uit Köln? Iemand?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hi even mijn verhaaltje na deze draad te hebben gevolgd gisterenavond bij Gravis online een bestelling gedaan.
1 16 gig gray en een 32 gig gold , toch goed voor ruim 1500 euri..... afgerekend via pay pall. Krijg ik vanochtend rond 10 uur een mailtje van hun waar in stond dat door de hoge vraag er maar 1 per bestelling geleverd werd. Ik zo van tja dus even bellen hoe te handelen ik had immers wel 2 via pay pall betaald. De tip die ik kreeg na in mijn beste Duits te hebben gevraag hoe te handelen was die van 1 annuleren en 1 opnieuw bestellen op de naam van mijn vrouw. Ik oke ,maaaaar wanneer kunnen jullie dan leveren ? antwoord was begin november.......... Dus ik heb de bestelling geannuleerd en binnen 30 minuten kreeg ik een melding van mijn pay pall app dat het geld was terug gestort. Toch goede service !! Nu maar volgende week een keer naar Duitsland met de auto op de gok ! ;-) |
|
|||
|
|||
Ik snap wel waarom er nu meer S'jes mogelijk zijn. De iphone 5C doet het slechter als verwacht dus vermoedelijk is de productie verminderd had ik gelezen. En ja dan houd je capaciteit over die ze kunnen gebruiken he Het is natuurlijk maar een theorie die ik leer op school , maar het zou mij niets verbazen. Ik ga iig in Nederland naar Amac de 25ste rond een uur of 6 in de rij in de ochtend hopen dat ze ook die dingen daar lanceren en niet enkel in A'dam
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee of ik kans maak als ik maandagmiddag even naar Oberhausen rijd voor een zwarte 5s 16GB?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zonet uit m'n werk toch de gok gewaagd om naar oberhausen te rijden. Was er om 16.00uur. Ze hadden nog alleen maar de space gray variant, maar daar nog wel verschillende modellen van. Ik kon nog kiezen uit de 32 en 64 varianten. Uit zijn bewoording leek het alsof ze er nog zat hadden... Kan nu eindelijk de 4 met pensioen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geen 16gb meer op dit moment. Het gebruikelijke verhaal..hij kon mij niet zeggen wanneer er nieuwe zouden komen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik was om 17.30 uur in Oberhausen en tot 17.00 uur hebben ze ze nog verkocht dus dat was pech hebben. Ene verkoper zei NEE ik vroeg een ander ja hoor die zijn er nog. Hield ie ruggespraak toen was het antwoord alleen nog voor Duitse abonnementhouders. Dus alleen met contract. Dus neem de moeite niet om morgen te gaan. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je ook op 25 oktober de 5s bij Amac kan halen ? Dat is een Premium Reseller van apple wel
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Daar mag je van uitgaan. Vorig jaar waren de voorraden ook erg beperkt in A'dam. Het is te hopen dat de Apple Store in Den Haag net voor 25/10 open gaat. Dan zijn er twee plekken in het land waar een redelijke initiële voorraad is.
|
|
|||
|
|||
Dat wordt dan wachten ik ga het ook daar nog even navragen of ik die daar kan halen
|
|
|||
|
|||
Mensen is hier topic over Duitsland. Laat Nederland hier aub buiten...
Nu weer ontopic aub |
|
|||
|
|||
Heeft het nog zin om zaterdagochtend naar oberhausen te gaan??
|
|
|||
|
|||
Lijkt me niet, zie mijn eerdere mail van vandaag.
Ben er vanmiddag geweest maar ze waren vanaf 17.00 uur uitverkocht alleen nog met Duitse abonnementen. |
|
|||
|
|||
Ik was er om 17:30 en in eerste instantie was er geen enkele voorraad meer. Verbaasd gereageerd omdat ik gebeld had om 13:00 en ik vroeg of het nog zin had om te rijden vanuit Rotterdam, er was ruim voldoende voorraad dus dat was zeker mogelijk. Na drie managers dit verhaal verteld te hebben ging de derde toch even kijken en kon ik toch ineens nog een Space Gray 32GB meenemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar je de officiële cases kan bestellen?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|