iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Ik ga het er niet op wagen. Afgelopen 3 dagen is er al levering geweest, er zal vast eens een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parking 1 ook. Ga je naar het dak en langs daar de saturn binnen, de traplift naar beneden nemen en als je daar buitenkomt ga je naar links en aan de rechterkant is de store .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Morgen naar Oberhouse om 7 uur. Zo niet?, Keulen. |
|
|||
|
|||
Ik kan het me ook niet voorstellen. Allerlei winkels worden in het weekend bevoorraad dus waarom Apple niet.
Laatst gewijzigd door Emper; 28-09-13 om 11:19. |
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld naar een bekende die in Keulen geweest is, maar daar is geen voorraad meer.
|
|
|||
|
|||
Ik ga woensdag 2 oktober, hopen dat de stores flink zijn aangevuld! Ga voor 16gb!
|
|
|||
|
|||
Vanavond rond half 6 was ik bij de Apple store in Oberhausen. Gevraagd of er nog wat over was maar helaas alles uitverkocht op de 64gb space grey. Sprookje tegen vriend in Nederlands om te vragen wat te doen. Hij vroeg waar we vandaan kwamen en toen we Nederland zeiden en een aardig ritje achter de rug hadden is hij even 'achter' gaan kijken en zag nog een 32gb space grey liggen. Die toen gekocht en hem nog erg bedankt. Was een sympathieke man en had een zwart shirt aan ipv blauw. Weet iemand wat deze functie van iemand met een zwart shirt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die nog wil meerijden vannacht? is nog plek in auto. mag gratis mee op voorwaarde dat ik 1kaartje van de 2 mag hebben van je! Vertrekken vanuit belgie rond 2/3u
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
We moeten geen goud zoeken, maar mensen in zwarte shirts
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand iets meer over voorraad morgen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2013 om 22:36 ---------- Haha juist jij hebt het door! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wij zijn ook naar oberhausen geweest. Rond 19u30 waren we er. Er was niets meer. Ik vond het trouwens een zeer onvriendelijke man die verkoper. Ik vroeg ook of er morgen terug wat was en hij zei dat hij het niet wist. Volgende week vrijdag gaan we terug maar dan vertrekken we al om 7u smorgens, hopelijk lukt het dan
|
|
||||
|
||||
Ik zou de gok morgen niet wagen
Is vandaag echt hoop weggegaan |
|
||||
|
||||
Ik lees dat veel Duitse winkels zoals O2 en T-Mobile de iPhone 5S verkopen voor 69€ boven de prijs bij de Apple Store en MM.
Iemand die dat kan bevestigen? Die daar misschien geweest is ofzo? Was namelijk van plan om naar Bocholt/Borken te gaan, en daar de TMobile shop in te lopen. Heb de winkels alleen al tien tallen keren gebeld en ze nemen maar niet op.. |
|
||||
|
||||
T is weer zo ver...
Even douchen, aankleden , wat eten en dan blazen naar oberhouse. Zo niet dan naar keulen. |
|
|||
|
|||
Daar gaan we dan.Op goed geluk naar overhausen.
|
|
|||
|
|||
veel succes!!!
|
|
||||
|
||||
Sta in de rij staat 15 man voor mij
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|