iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Morgen (de zaterdag dus), zal er ook wel een levering binnenkomen zkr? Ik hoop van wel want ik ga zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze kunnen perfect zien dat het over geen echte vennootschap gaat, dus waarom zo moeilijk doen.. Maar anyway zoals ik al zei, achteraf gezien ben ik blij dat ik de space grey niet meegenomen heb want de witte is zoveel mooier (de nieuwe homeknop komt veel beter tot zijn recht) |
|
|||
|
|||
Gebeuren hun leveringen 's nachts, dus best tegen de ochtend gaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of begin anders even een apart topic voor Belgische BTW-vragen.
De tijden van leveringen zijn geheim. Nog iemand in Oberhausen? |
|
|||
|
|||
Ja ik.. Leveringen heb ik net gevraagd en als alleen vroeg in de ochtend volgens de medewerker!
|
|
|||
|
|||
E zijn de zilveren echt weg?
|
|
|||
|
|||
Ja maar is allang gebleken dat elke medewerker daar wat anders zegt en er soms overdag ook nieuwe voorraden zijn. Ze kunnen ook moeilijk zeggen: Ja elke ochtend om precies 08:00 h komt er een busje met een half miljoen euro aan iPhones
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om een ellenlang verhaal kort te maken: het IS en BLIJFT een grote verrassing als je naar Oberhausen rijdt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het was voor mij de eerste keer dat ik fysiek in het buitenland iets kocht op de vennootschap (meestal koop ik online). Weer een ervaring rijker FYI: Teruggave buitenlandse btw - Ondernemingen - FOD Financiën |
|
|||
|
|||
Ik wil zelf de 7e gaan. Ga dan gelijk een dagje shoppen met de vriendin. Dus kan meerdere keren van de dag eventueel een kijkje nemen. Neem aan dat dan de grootste problemen wel zijn opgelost qua voorraad. Gaat om een space grey van 32gb.
Over het BTW verhaal. Ik wil hetzelfde doen bij de Apple Store op mijn zaak. Wij kopen al regelmatig in in Duitsland bij de groothandel en zelfs bij de Media Markt Duitsland in de buurt kopen wij af en toe de apparatuur BTW vrij. Waarom zou dit dan niet bij de Apple Store kunnen? Media Markt is toch ook geen groothandel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer anders de btw terug te vorderen via intravat ( Intervat - Zelfstandigen en ondernemingen - E-services - Federale Overheidsdienst FINANCIEN ) Hier heb ik nog geen ervaring mee. |
|
|||
|
|||
Probeer het anders te bespreken in een apart topic? Ik denk dat 90% van ons in dit topic die BTW niet echt boeit.
|
|
|||
|
|||
Ben nu echt aan het twijfelen of ik vanavond zou gaan of morgen... dilemma
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha sorry, maar wat voor leveringsfirma's??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|