iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar moet je die milieustickers dan gaan halen? Kan er iemand een link zetten van die verkooptopic...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar moet je die milieustickers dan gaan halen? Kan er iemand een link zetten van die verkooptopic
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En daar komt me nu me af als er al 100de mensen naartoe zijn gereden misschien zonder sticker. Echt Goed!
|
|
|||
|
|||
Ja, als je alleen maar de laatste pagina van deze draad leest zoals in de krant want daar staan de strips. Dit thema werd een week geleden al behandeld in deze draad.
|
|
|||
|
|||
Deze pagina is al meer dan 80 pagina's groot. En heb deze al meer gevolgd dan jij kan denken, al vanaf de iphone beschikbaar is en hebt dat hier nog niet zien voorbij komen. Maar bon als ik er 40€ boete voor krijg is het maar zo. Of ik ze zal betalen is een groot ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben inmiddels sinds de invoering van die sticker (waarvan ik niet eens wist dat het moest) al zeker 3 of 4 keer in Oberhausen, Dusseldorf en Keulen geweest. Nog nooit aangehouden of een bekeuring ervoor gekregen. Heb een auto uit 2007 dus denk dat er op die manier misschien rekening mee wordt gehouden? Als ze een ouder model zien rijden zal dat denk ik strenger gecontroleerd worden... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan hebben we dat geleerd voor een volgende keer . |
|
|||
|
|||
Kan dat echt ivm camera's? Alle ik heb een vw Scirocco van 2010 benzine.. die vervuilt niks hoor
Mij hadden ze nacht voor lancering iPhone 5S wel tegengehouden voor alcoholcontrole... |
|
|||
|
|||
Is er nog iemand die komende week naar een Apple store in Duitsland gaat? Ik zoek iemand die de nieuwe Apple iPhone 5s case in het zwart voor me mee kan nemen.
|
|
|||
|
|||
Het is een boete van 75,- € en die krijg je gratis thuis gestuurd met een Belgisch overschrijvingsformulier. Betaal je niet? Ook geen probleem in dat geval int de Belgische FOD Financiën de boete. Niks aan de hand dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En het is 40€ boete : Die so genannte Übergangsfrist ist beendet. Doch auch schon vorher sind im Einzelfall bei Verstößen Geldbußen möglich. Sollten Sie über keine Umweltplakette an Ihrem Kfz verfügen, so ist ein Bußgeld in Höhe von 40,- EUR fällig, ebenso wird ein Punkt in der Verkehrssünderkartei eingetragen. Komt van onze duitse vrienden hun website. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2013 om 14:31 ---------- Heb je geen 5 gehad? Want die afmetingen blijken dezelfde te zijn als de 5s. Zo is me toch gezegd in de Apple store in Keulen. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|