iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino Ik ga naar Oberhausen en ik neem mee: 3 Apple-vrienden, hoofdkussen, slaapzak, GoPro, broodjes, curryrol, koffie, soep, frigobox, energiedrankjes, frisdrank, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op zich heb je die niet nodig trouwens, aangezien Apple zelf ook wel weet wanneer ze de 5S hebben uitgebracht Ze kijken naar serienummer.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een kopietje zal wel volstaan, denk ik - heb het in het verleden met een tweedehands ook zo gedaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geef een kopie van de bon aan die persoon voor wie je een iPhone meebrengt. Dan is toch alles in orde. Die persoon kan toch alleen maar garantie claimen voor het toestel (serienummer) dat hij in zijn bezit heeft.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enig idee waar je kan pakeren in de buurt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik mis een bbq |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar als ik het goed begrijp... stel je koopt iPhone via een Business Account of als Zakelijke klant met KvK, dan hoef je de BTW niet te betalen?? Je koopt dus een BTW Vrije iPhone?
|
|||
|
|||
Heeft er iemand ervaring met online bestellen in Duitsland?
Wordt het toestel de dag erop bezorgd? En hoe zit het met de betalingen? Ik heb namelijk vrienden en familie in Keulen, Essen en Düsseldorf wonen. Alvast bedankt voor je uitleg! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoef maar aan een knop te draaien en hij is uit |
|
|||
|
|||
Kunnen we niet een grote iphoneclub bbq party organiseren.
|
|
|||
|
|||
Aanwezig op die party dan
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|