iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Oh meer als genoeg dus Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TOETURS Heb er 2000 foto's op staan en zo'n 30-40 apps. Nog ruim 7 gb over....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2013 om 22:42 ---------- Het is toch geen probleem om de iphone die je koopt in Duitsland in Belgie te gebruiken? |
|
|||
|
|||
iPhone 5s beschikbaarheid oberhausen
Weet iemand misschien of de iPhone 5s witte variant veel aanweizg is in de Apple store te Oberhausen? heeft iemand hem de laatste dagen nog gekocht? ik zal dit graag willen weten zodat ik niet voor niks naar oberhausen rijd.
mvg |
|
|||
|
|||
Even bellen zoals iedereen op dit forum blijkbaar doet? Met een iPhone kan je dus ook bellen hoor.
|
|
|||
|
|||
Juist terug thuis!
Was voldoende voorraad, zeker de zwarte en zilveren versies in 16/32 gb. |
|
|||
|
|||
Fijn! Hoe laat heb je het gekocht en waar?
|
|
|||
|
|||
Zoals mijn zoon al eerder op de avond zei, wij waren om 19.15 uur in Oberhausen, we konden gelukkig gelijk kaartjes bemachtigen, alleen de eigenlijk gewilde gouden was niet voorradig. Ook de 32 GB was er niet, maar wij hebben er nooit zoveel opstaan, dus dat was voor ons geen probleem. Manlief de witte en voor zoonlief de grey, en wat zitten ze lekker samen de boel weer te installeren. Ik hou het gewoon nog op mijn witte 5, want het zal wel niet lang duren en dan heb ik de witte 5S, manlief zal toch wel een keer ergens de gouden op de kop tikken. Al met al een welbestede avond, 2 mannen weer blij, moeders rust.
|
|
||||
|
||||
Ik ga zaterdagmorgen vroeg richting oberhausen, kan nog 1 meebrengen mits vooraf betalen en kleine vergoeding. Ben thuis van 18.45-19.15 in west vl dus, vertrek dan richting limburg (herk de stadt) waar ik bij een maat ga overnachten ben dan al dichter bij. Moet dus passeren nabij gent rond 20.15 mochten er geinterreseerden zijn pm gerust.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja wil ik ook wel weten maar ik ga morgenvroeg sowieso en hou jullie graag op de hoogte
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er zin om vanuit de provincie Antwerpen mee te rijden richting Duitsland?
Handig zou het zijn als iemand al de apple store weet zijn. Voor een kleine tussenkomst in de benzine neem ik jullie graag mee. Stuur maar een pm. Het plan is om eventueel morgen te gaan of zaterdag mocht blijken dat er morgenavond nog voldoende voorraad zou zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil morgen gaan richting Oberhausen, is er voorraad? Ik wil een iPhone 5s 32 GB. Of kan ik beter bij de Mediamarkt in DE bestellen?
|
|
|||
|
|||
Zouden er zaterdag ochtend nog iPhones zijn in keulen of oberhausen? grt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
5S 64GB Space Grey
Ik wil heeeel graag naar Oberhausen of Keulen. Heb vorige week 13 uur in de rij gestaan en heeft me op 20 man voor mij na geen 5S opgeleverd. Zwaar *****.
Nou wil ik dus alsnog gaan, alleen heb ik geen auto tot mijn beschikking.. Is er iemand die vanuit Den Haag of een grote stad in NL vertrekt? Ik kan met de trein naar elk station komen. Uiteraard kan ik benzine meebetalen. OF.. Is er iemand die voor mij een 64GB iPhone 5S Space Grey kan meenemen? Uiteraard krijg je er een vergoeding voor (nokt). |
|
|||
|
|||
hoelaat zou je morgen willen gaan?
|
|
|||
|
|||
zo vroeg mogelijk was m'n idee.. voor het openen van de winkel. als er dan niks is dan heb je de hele dag nog om leveringen af te wachten..
|
|
|||
|
|||
Hoelaat zou je willen vertrekken en waar? ik ben van brugge dus kan naar elk station komen.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|