iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is de adres van de applestore in keulen? Zie namelijk niet in store location keulen / köln bij staan......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is de adres van de applestore in keulen? Zie namelijk niet in store location keulen / köln bij staan...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom nemen ze nu opeens wel op daarzo? Ik heb me de afgelopen twee dagen suf gebeld, maar de verbinding werd na ong. 8 minuten steeds verbroken xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wordt zaterdag vroeg naar germany!, |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb vanochtend ook 25 min ook aan de lijn gezeten zonder resultaat
|
|
|||
|
|||
ik ga morgen mss toch een poging doen in oberhausen, maar kan er ten vroegste om 18u zijn
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 9:30 in oberhausen en echt heel veel voorraad in alle kleuren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jullie bellen toch naar de betreffende Apple Store toch? Of naar een algemeen nummer? Anders dan bel ik nu nog even voor morgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op dit moment is alles op en ze weten niet wanneer ze een nieuwe voorraad krijgen |
|
|||
|
|||
google naar Apple Store Oberhausen zie je de nummer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk wel dat ik morgen eerst ga bellen voor ik vertrek, maar heb ook al berichten gelezen dat ze soms durven zeggen dat alles uitverkocht is terwijl dit niet zo blijkt.
Stomme vraag misschien maar als jullie bellen spreken jullie dan engels? ik kan dus echt geen woord duits |
|
|||
|
|||
Gewoon Engels.
Vervelend is dat ze door de tel zeggen dat ze niets meer hebben en 10 min later zeggen ze weer tegen iemand anders dat ze nog de 64gb hebben |
|
|||
|
|||
Ja dat is echt vervelend, snap het nut daar niet van. Goed dat dit forum bestaat dan
|
|
|||
|
|||
dus gewoon erheen rijden
|
|
|||
|
|||
Ik doelde meer op de Apple Store in Keulen, die heb ik weinig voorbij zien komen. 1 positief bericht en 1 negatief bericht.(qua voorraad) Morgenvroeg maar eens bellen. Helaas zullen ze niet even voor een paar uurtjes een iPhone apart houden lijkt me..
|
|
|||
|
|||
Is Keulen ver van Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|