iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die daar nu is en een extra 16/32/64 gb kan meenemen? Kleur vind ik geen issue, bij voorkeur goud of zwart. Wil hem met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die daar nu is en een extra 16/32/64 gb kan meenemen?
Kleur vind ik geen issue, bij voorkeur goud of zwart. Wil hem met alle liefde vandaag bij je komen ophalen tegen een vergoeding, let me know aub! Laatst gewijzigd door Possimpible; 26-09-13 om 13:09. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe de situatie nu is?
Zijn er veel wachtende? |
|
|||
|
|||
Mochten er nu idd mensen in duitsland zitten.
Ik zou graag een 32gb hebben goud of zwart. |
|
|||
|
|||
Heb je legitimatie nodig in de store?
|
|
|||
|
|||
nee waarom zou je legitimatie nodig hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net terug uit Köln, alleen de Grey versie, wel alle geheugen versies.
De verkoper gaf aan dat ze iedere dag wel (een beetje) voorraad zouden krijgen, maar ze weten niet welke modellen en hoeveel. Hij had een stuk of 50 kaartjes, zal dus inmiddels wel op zijn. Blijft dus een gok. Ik heb er wel 2 kunnen kopen. Grey 32 Gb. |
|
|||
|
|||
zijn er nog mensen in Oberhausen die ons kan vertellen hoe de situatie/ voorraad nu is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op die manier heb je wel legitimatie nodig maar bij aankoop heb je het niet nodig
|
|
|||
|
|||
Net terug uit oberhausen alle spacegrey varianten ruimschoots op voorraad. Denk circa 150 stuks. Goud en zilver waren er enkel 32 en 64gb op voorraad denk ongeveer 20-30 stuks. Heb zelf een zilver 32gb gekocht, want er was helaas geen 16gb. Stond een wachtrij van 20-30 man. Heb een extra spacegrey 16gb meegenomen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil echt graag een witte 32 gb maar vind het zo gek om voor telefoon zo ver te gaan rijden.. En sommige vragen idiote vergoedingen en ben maar studentje dus dat zit er niet in zo kunnen ze niet gewoon even in Nederland verkoop starten damn..
|
|
|||
|
|||
Nou idd.Totaal geen nieuws ook over de releasedatum in nl
|
|
|||
|
|||
Ja echt balen ... En het is vanuit mij 2 uur en 20 minuten naar oberhausen dus als ik al zou gaan zijn ze zeker weg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 27ste komt het toch in NL uit of ben ik gek?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb beslist geen halve dag te nemen. Zien hoe de situatie evolueert en misschien straks na het werk gaan.
Zou jammer zijn van de rit te maken en je verlof kwijt zijn voor niets. |
|
|||
|
|||
Kan er iemand voor mij tegen vergoeding een gouden 64GB meenemen.
Bijvoorbaat dank. Ik ben desperate!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|