iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMonkey Zou dit een reden kunnen zijn van de vertraging vd leveringen aan de winkels? symen89 » iPhone 5 16GB (Zwart) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sta nu in de rij van Keulen...man of 10 maar ook hier het bord dat de 5s uitverkocht zou zijn!?!
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat Apple in zijn 1e golf voornamelijk heeft gezorgd voor bevoorrading van de stores en nu in z'n 2e golf de online bestellingen verstuurd. Als dat zo is, dan denk ik dat nieuwe voorraad er weer vanaf volgende week zal zijn, tis gissen uiteraard
|
|
|||
|
|||
nog steeds geen s neigingen om de c maar voorlopig te halen.
|
|
|||
|
|||
Hoe is het in Keulen? Echt geen voorraad?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is maar wat je duidelijk noemt, kan ook zijn blijven staan van gisteren of zo.
|
|
||||
|
||||
Ya think ?
Je denkt echt dat Apple zo'n bordje vergeet weg te halen? |
|
|||
|
|||
Misschien toch zaterdagochtend met 3 vrienden naar Oberhausen rijden. Mocht het niks worden maken we er gewoon een dagje Oberhausen van denk ik
|
|
|||
|
|||
1 persoon is met een 5s de winkel uitgelopen. Was de laatste. Ze geven aan dat ze niet zeker weten of er vandaag binnen komen....
|
|
|||
|
|||
Ik volg dit topic nu al vanaf het begin meerdere keren per dag. Ben zelf nog dik tevreden met mijn 5 en sla de 5s vooralsnog lekker over.
Wat valt mij vooral op na het lezen van 116 pagina's? 1. De enorme hoeveelheid stompzinnige vragen die worden gesteld (als dit... hoe groot is dan de kans dat...), vragen naar de al lang bekende weg óf vragen stellen die al tig keer gesteld zijn (als je niet de moeite wil nemen dit topic door te lezen, blijf er dan ook van weg!). Als we al die spam hier zouden verwijderen zou het aantal pagina's van dit topic al meteen gehalveerd of nog minder zijn. 2. De enorme moeite die mensen nemen om zonder garantie naar Oberhausen of Keulen te rijden. Even afgezien van de brandstofkosten (tenzij je lease-auto rijdt, maar wat ik zo heb gelezen rijden de meesten op eigen kosten) kost 't sowieso heel veel tijd natuurlijk. En aangezien er áltijd mensen zullen blijven die eigenwijs zijn, kun JIJ je die kosten/moeite allemaal besparen door een éénmalige extra investering van 75-100 euro te doen. Koop je 'm namelijk gewoon via het forum hier of op MP. En wat ik zo meekrijg zijn er mensen die niet één poging, maar meerdere pogingen wagen (zonder resultaat). D'r is sowieso al één forum-lid die alles slaat qua gekte: heeft op zaterdag de 21ste een zilveren 5s kunnen scoren, maar staat nu opnieuw in de rij omdat-ie tóch liever een gouden wil... En laten we wel wezen: iedereen moet dat helemaal zelf weten, maar vraag me serieus wel 'ns af waar de logica bij sommige mensen is gebleven. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone terug te brengen in Keulen wanneer deze in Oberhausen is aangeschaft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet te geloven he hoe "ignorant" sommigen zijn... Ook niet te geloven dat er hier zijn die er een willen laten meenemen door een ander, maar géén 100 euro extra willen betalen... nou rij maar lekker zelf dan Je goed recht om geen 100 euro te willen betalen, maar wees dan ook niet teleurgesteld dat niemand je verder helpt, aangezien een andere direct 100 euro extra geeft. Ik blijf dit topic volgen en hoop iedere dag dat de mensen die naar de stores gaan mogen terugkomen met een exemplaar!!! Helaas deze week lijkt een ramp te worden :/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|