iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Die zullen wel "ergens" op voorraad zijn. Of die ook in de Duitse Apple Stores op voorraad zijn hangt af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Las wat over 500 als Max om te pinnen als diegene hier had meegelezen dan had die dat geweten!
Ti's hier echt geregeld voorbij gekomen! En die vooraad vragen nodigen uit om te zeggen ja er is super veel vooraad. Beetje flauw maar ti's vragen naar de bekende weg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anyway: de laatste 10 pagina's lezen geeft al voldoende inzicht in het bevoorradingsprobleem (dus die onzinnige vraag is daarmee getackled!). En wat betreft het pinnen: hoewel ook dat hier in dit topic valt terug te lezen zou ik daarvoor ook zeker dit topic niet doorspitten, maar gewoon op de site van je bank kijken (die is 'r ook niet voor niets nl.)... heb je in een paar tellen ook het antwoord op die vraag! Kortom: met een beetje inspanning kun je tóch heel wat te weten komen en voorkom je vervuiling binnen dit forum |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog mensen die morgen richting OB of Keulen zullen gaan voor een 5S
|
|
||||
|
||||
ik wil dinsdag poging wagen
eerst oberhausen en als het moet door naar Koln Als ik wat mee moet nemen voor mensen, pm me maar |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ga voor 64 goud maar 32 zou goede 2e keus zijn
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een 5 16gb maar een volgende word mooi weer 32gb!
Suc6 morgen weer! |
|
||||
|
||||
hoppa PB :voor gebakken lucht ...
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check) Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check) Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 21-10-13 om 20:54. |
|
|||
|
|||
Vandaag nog meer mensen deze kant op?
Ben vrij en heb een auto tot m`n beschikking... Zijn er in het verleden mensen geweest die op maandag succes hadden of is er op maandag sws nooit levering? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand vandaag nog richting der heimat? Laat even weten qua voorraad wel of niet en modellen. Ik ga morgenvroeg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maakt toch niks uit? Als ze nu 30 iPhones hebben, morgenvroeg kunnen en zullen dat er waarschijnlijk terug 0 zijn en zullen ze weer afhangen van een levering die ochtend. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|