iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) In het bezit van een zilveren 5S 16 GB dankzij Jermaine! Vodafone deed moeilijk over nano sim (KVK papieren nodig blabla) dus mijn micro sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In het bezit van een zilveren 5S 16 GB dankzij Jermaine! Vodafone deed moeilijk over nano sim (KVK papieren nodig blabla) dus mijn micro sim maar tijdelijk op maat geknipt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
(vraag naar juist topic verplaatst)
Laatst gewijzigd door iRichie; 19-10-13 om 15:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2013 om 07:39 ---------- Iemand nog naar de store vandaag? |
|
|||
|
|||
Zou iemand nog een 5S 32gb Gold kunnen meenemen als die in OH beschikbaar is vandaag uiteraard tegen een vergoeding!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rvaringen.html |
|
|||
|
|||
Zeer aardige mensen daar in OB! Binnen 2 weken mag je toestel zelfs terug brengen of ruilen tegen andere kleur als hij niet bevalt
|
|
|||
|
|||
Is iemand al op de hoogte van de voorraad in OH toevallig?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand iets over garantie? Als ik binnenkort naar OB ga, en er dan iets mee is kan ik hem dan via de apple store site een retour indienen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat betreft t kompas, ik heb m naast de 4s gelegd en is zon 1 à 2 graden verschil. Voor de verderest geniet ik volle teugen van mn iPhone, lekker snel zonder vast te hangen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb uurtje geleden gebeld met OH
Hadden enkel 16 grey en klein beetje goud Ben op zoek naar 64 goud Iemand idee of ze die in koln hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeer begrijpelijk, maar leuk is anders... In ons plaats op en af rijden voor een teleurstelling is ook niet leuk...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf was ik ook teleurgesteld in OH vertrokken, maar op goed geluk naar Keulen gereden en daar waren er toen nog wel dus... Wil je de gok niet wagen, vanaf volgende week is hij hier verkrijgbaar bij de Apple winkels. |
|
|||
|
|||
Dat is hun werk telefoontjes beantwoorden! !
Ze moeten zich schamen voor hun slechte voorraad na bijna drie weken. Vind het niet gek dat mensen gaan bellen en boos worden slecht geregeld daar in de Apple store |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wa is da voor zever? Stel u voor dat ze plots geen mensen meer gaan helpen in de winkel want er komen elke dag 1000 mensen vragen om een iPhone 5S |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|