iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) En een groene dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En een groene dan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Man man man... Het topic zou zo leuk kunnen zijn... Maar ik ben het een beetje beu aan het worden... Al die vragen waar we geen antwoord op kunnen geven... Wat is de kans dat ik euromilions win met cijfers 1 2 3 4 .... NIEMAND ZAL HET MIJ KUNNEN ZEGGEN! Net zoals niemand je kan zeggen wat er morgen/komende dagen geleverd gaat worden... Wil je het persé weten? Sta dan lekker vroeg op zoals ons en zorg dat je om 7.45 binnen kan... Dan weet je het écht!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zouden er in münchen 5s'en beschikbaar zijn?
|
|
|||
|
|||
Het was een grapje Kenneth, heb je vanochtend nog gesproken, was nog gezellig =) maar wel bedankt voor de behulpzame en serieuze reacties voor de rest.. =) ik had graag een 5s groen gewilt als ie er was =)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Duukiee, heb het niet op jou hoor ... Het was idd gezellig maar toch lekkerder geweest moest ik mijn silver kunnen ingeruild hebben voor een goude... Ik erger me gewoon aan mensen die het topic niet lezen en dan gewoon een vraag plaatsen die al ontelbaar keer gesteld is en waar überhaupt niemand op kan antwoorden maar bon, volgende dinsdag opnieuw eens gokken....
|
|
|||
|
|||
Even iets minder relevant, maar zit die kerel hier toevallig die bij mij in de wachtrij stond die net van huwelijksreis kwam? Wat gezellige babbels gehad om de nacht door te komen..
Best grappig, net van huwelijksreis komen en ff doorrijden om de iPhone te halen... jammer dat hij er geen had uit Oberhausen.. zo'n mensen verdienen er wel een! |
|
|||
|
|||
heb mn iphone 5 vorige week verkocht in hoop dat ik 1 voor/op 1 oktobere wel een 5s zou kunnen bemachtigen maar helaas. maar moet je zeggenn ff een weekje geen smartphone is wel goed voor je maar wel wennen ik mis hem!!
|
|
||||
|
||||
Ga t inderdaad ook niet doen.. Geen garantie is toch echt een bottle neck.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee blijkbaar niet
|
|
||||
|
||||
Zal toch wel weer niks komen..
|
|
|||
|
|||
Denk ik ook ik denk dat er meer vrijdag wat gaat worden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was vanochtend daar ook om 7 uur na een lange rit van 1,5 uur maar helaas pindakaas
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|