iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Om 7 uur dan ben je zeker van en ticket , vrijdag gaan er veel mensen naar ivm lang weekend....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om 7 uur dan ben je zeker van en ticket , vrijdag gaan er veel mensen naar ivm lang weekend.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Rond 8 uur stonden de eersten vandaag voor de deur. Winkel ging om 9 uur open voor afspraken. Anders delen ze rond 9e uur ook tickets uit.
|
|
|||
|
|||
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (26 leden en 13 gasten)
damn deze thread blijft populair ik volg hem nog elke dag! en droom vaak nog van de nachtmerrie van 19 september |
|
||||
|
||||
Wat was die nachtmerrie?
Volgde m toen nog niettt
|
||||
|
||||
Ja idd, do tell...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar die officiele case is hier nog niet te krijgen en die wil ik wel graag hebben bij me 5s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Obviously, de nacht gaan doorsteken op 259km van huis en met lege handen terugkeren !
Daarna thuis op 2dehands website toch nog een zilveren iPhone gevonden voor een dikke meerprijs...............................................OP 83 KM VAN MIJN HUIS Was een lange dag/nacht... maar ik heb mijn 5S van dag 1, en ik ben al bij al gelukkig ^^ (benzine is gratis, gelukkig) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar gratis benzine, klinkt goed! Kan je niet ff naar parijs rijden voor me? haha |
|
|||
|
|||
Hah, ja anders had ik het misschien ook wel gedaan hoor als het op eigen kost was...
Zo'n iPhone is wel belangrijk voor mij Ergens vind ik het gevoel gewoon *** dat ik hem niet zelf kunnen kopen heb in Oberhausen, dat had gewoon een pak meer voldoening gegeven Mijn toestel kwam uit Parijs, en die kerel zei dat daar ook gevochten werd enzo... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mannen
Sta nu in de applestore Helaas geen voorraad, geen levering en wat ik van de manager (zwarte shirt had die aan) ,morgen ook geen levering aangezien het dan al aangemeld had moeten zijn bij ze. Kreeg wel de indruk dat zij zich ook niet prettig voelen met de situatie en dat ze hopen dat er snel verbetering zal zijn. Hij gaf me advies donderdagavond te bellen, lekker weer 20 min in de wacht staan, en te horen of er vrijdag weer levering op het programma staat Tot zo ver mijn live verslag uit de store Over en uit Vick |
|
|||
|
|||
Gaf hij dat advies? Donderdagavond, op de Duitse nationale feestdag, bellen als alle winkels in Duitsland gesloten zijn? Dan zal je inderdaad heel lang in de wachtrij staan.
|
|
|||
|
|||
Ze roepen allemaal maar wat in die Apple Store. Ook al weten ze dat er wat voorraad komt dan zullen ze het nog niet melden. Dan heb je tegenwoordig dezelfde taferelen als op de launch dag. Het staat immers zo op alle fora en social media!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2013 om 19:53 ---------- Maar wie gaan er nu morgen nog die kant op? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|