iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door feddesman Ja wie niet? ik niet , ben gelukkig met mn 5s goud...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik denk dat het morgen kansloos is maar als ik geen afspraak op de zaak had gehad was ik wel ff gaan rijden
je weet het tenslotte nooit |
|
|||
|
|||
Ik denk met beetje pech nl pas in november aan de beurt is of einde van oktober.. Maar ik wacht wel lekker of ik moet naar de weinnachtenmarkt gaan in Keulen dam kijk ik gelijk even
|
|
|||
|
|||
Weet je wat ik vooral het allerergste vond vrijdag in oberhausen. Dat we na 10tal uur wachten niks kregen maar dat dan die eikels langs de kant hun 5s verkochten aan marginale hoge prijzen (1500€ voor ne 16gb). Jammer dat illegaal is, maar had hem de kop ingeslaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Je neemt zelf de risico's door (a) je oude telefoon te verkopen voordat je een nieuwe hebt en (b) helemaal naar Oberhausen te rijden met het bewuste risico zonder iPhone huiswaarts te moeten keren (in Nederland noemen we dat 'de huid verkopen voordat de beer geschoten is'). Je was slimmer geweest door thuis te blijven, je de reistijd en -kosten te besparen en er één via internet te kopen. Had je nu wél met je nieuwe iPhone-speeltje kunnen spelen... nu moet je het gaan doen met zo'n Sony-apparaat naar ik eerder begreep ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 23:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Btw Ebay staat ook vol iphone 5s . |
|
|||
|
|||
Ik rijd morgenochtend langs Keulen en Oberhausen, zal eens kijken of er hopelijk wat te koop is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hi guys,
Om 6uur vertrek ik naar Oberhausen. Ik kan er 1 extra meenemen. Interesse pm! |
|
|||
|
|||
Ik vlieg over 2 weken naar Las Vegas. Ben benieuwd of er daar ook nog voorraad is...
Iemand ervaring met een iphone uit de USA? Ik weet dat ik een GSM model moet halen en dat ik sowieso geen 4G ga kunnen gebruiken maar dat vind ik niet erg... |
|
|||
|
|||
Staat er al een rij bij Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het volgende week of de week ga wagen
Laatst gewijzigd door Emper; 28-09-13 om 11:41. |
|
|||
|
|||
Keulen heeft niks op moment. Alleen 5c. Weten niet wanneer ze weer krijgen. O vandaag of morgen konden ze biet vertellen helaas.
|
|
|||
|
|||
Bedankt je reactie. Jammer dat je voor niks bent gegaan :-(
|
|
|||
|
|||
Ik was zaterdag dus in Hamburg en was er helaas net na openingstijd. Die medewerkers mogen blijkbaar niets zeggen, het enige wat ze zeiden was dat er niet echt veel nieuwe 5s binnen waren gekomen die dag. En dat er iemand vanaf 6 uur die ochtend had gewacht, die had blijkbaar wel 1.
Verder standaard verhaal van misschien komen er volgende week weer nieuwe. Je moet dan denk ik wel mazzel hebben dat ze net diegene hebben die jij wilt. Het heeft denk ik weinig zin om te bellen of vragen te stellen wanneer er precies nieuwe komen, dat weten zij ook niet en anders zeggen ze het niet. Inderdaad gewoon er vroeg heen en mazzel hebben. |
|
|||
|
|||
komen er elke dag enkele binnen? net als vorig jaar? Apple ams kreeg toen elke dag een stuk of wat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
M.a.w. mensen: hou op met dit soort onzinnige vragen hier te stellen. De medewerkers weten het gewoon niet óf mogen het niet vertellen. Dat was vorig jaar zo en ook alle jaren daarvoor. En dat zal nu niet anders zijn... Inderdaad wat menigeen hier al heeft verteld: gewoon de gok wagen en geluk hebben! (of gewoon even geduld hebben tot er continu voldoende voorraad is, maar dat zal nog wel even duren vrees ik) N.B. en of Apple AMS vorig jaar écht iedere dag levering kreeg óf de paar leveringen die ze kregen over verschillende dagen verdeelden, weten we ook niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oberhausen heeft ook niks vandaag.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|