iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Ik vind het gewoon geen stijl van Apple om het op deze manier aan te pakken. Prima dat ze er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Berichtje van mijn gloednieuwe 5S .
Ik ben vanochtend richting oberhausen gereden met 2 vrienden... Rond kwart voor acht aan de store gaan aanschuiven, ongeveer 30/40 mensen... Er werd ons verteld dat we maar 1 kaartje konden kiezen... Groep voor me, die overigens Duits/Nederlands/koerds/egels etc sprak begon van zen tak te maken.... Was puur daar voor te kopen en te verkopen.. Uiteindelijk heeft hij aan een voorbijganger gevraagd om 1minuut aan te schuiven en hem zo dat 2e kaartje te bezorgen... Apple keek ernaar... Kaartje voor de goude iPhone werd naar zeggen voor 500€ verkocht.... Je mag doen wat je wil... Zolang er niet genoeg voorraad id voor iedereen ontstaat er een markt! Blij dat ik een zilveren 32GB heb kunnen scoren, 2uurtjes aanschuiven, na een uurtje had ik mijn kaartje al + niet in de kou moeten staan! Naar het schijnt kon je in Keulen wel meerde kaartjes krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist een vriend van me gesproken die een telefoon winkel hebben. Ze hebben iphone 5s binnen gekregen. 32 gb zwarte zei hij. Missvhien ook 16 maar dat weet in morgen. Mensen met interesse pm
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe groot de kans is dat als ik zaterdag a.s. naar oberhausen rijd en daar rond 08:15 ben, dat ik een iPhone 5s 16gb space grey in handen krijg?
|
|
|||
|
|||
In Duitsland gekocht en nu weer verkopen? Of officeel via Apple voor de Nederlandse markt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen flauw idee. Ze hebben een winkel dus ze hebben het binnen gekregen via apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In nederland
|
|
|||
|
|||
Via apple onmogelijk he.... release in be/nl is nog niet eens aangekondigd
volgens een vriendin die in een telefoonwinkel werkt is het laatste wat zij hoorde in november.. MISSCHIEN iets vroeger zei ze |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze in ieder geval binnen mensen met interesse kunnen een pm sturen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer je me aan te vallen ofzo? Als die vriend het aan mij verteld dus als ik de kans heb van hem te kopen dan krijg IK ze toch binnen? Of bied ik hier telefoons aan die je vervolgens van een geest kan kopen?
|
|
||||
|
||||
Hoorde wel een gerucht dat Apple de release in NL dit jaar een keer heel anders wilde aanpakken, niet via de apple store in Amsterdam maar een winkeltje ergens in het land zonder aankondiging.
Omdat het parkeren in Amsterdam zo duur was voor hun klanten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoorde een gerucht dat alle nederlands apple id's een gratis 5s kregen. |
|
|||
|
|||
zouden ze maandag of dinsdag al weer wat binnen hebben in keulen of oberhausen?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|