iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Wanneer ben je precies geweest dan? Welk model en hoeveel was er nog? Ik sloot Donderdag avond om 23:30 aan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
daarna zijn er op Zaterdag de restjes nog verkocht. Laatst gewijzigd door Bomans; 23-09-13 om 16:01. Reden: geen verkoop toegelaten. Eertse en laatste waarschuwing! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een idee of er vanochtend wat voorraad was in Oberhausen/Keulen?
|
|
|||
|
|||
Ook mijn vraag als ik Duitsland naar Oberhausen/Keulen ga maak ik dan kans op een iphone 5S? Of gaat het wel even duren voordat ze weer voorraad hebben?
|
|
|||
|
|||
Je moet geluk hebben dat er een paar binnen komen en dat jij als 1 van de eerste daar bent.
Als je in de buurt bent zou ik zeker langsgaan maar zou er geen ritje van 200km voor over hebben als je geen zekerheid hebt. |
|
||||
|
||||
volgens mij is er niemand die kant op gegaan vandaag
ik wil morgen of donderdag wel een poging wagen ze zouden tenslotte af en toe voorraad moeten krijgen als ik die apple topman mag geloven |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie dan wachten we het af. Als iemand erheen gaat hoor ik graag of het hem gelukt is!
|
|
||||
|
||||
anders ff bellen, zul je net zien dat ze vandaag wat binnen hebben gekregen
|
|
|||
|
|||
Je moet gewoon kunnen reserveren in de store.Dan rij je tenminste niet voor niets
|
|
|||
|
|||
ik moet do in arnhem wezen, ga ff via oberhausen mit die geschaftspkw.
|
|
|||
|
|||
Keulen heeft vandaag ook geen voorraad gehad, ben er net geweest.
Er staat vortaan een bord bij de deur dat de 5S is uitverkocht en dat je medewerkers kunt vragen wanneer ze weer binnen komen. Het antwoord hierop is: weten wij niet. Stonden trouwens nog 30 man achter me |
|
|||
|
|||
Weten wij niet? Zou dat echt zo zijn?!
Wij wilden graag zaterdagmorgend naar oberhausen gaan, maar ik denk dat we toch geen poging gaan doen. Zo ver rijden dan waarschijnlijk voor niets |
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren in Oberhausen en Keulen geweest en gesproken met de business manager daar, hij kon mij vertellen dat er de komende 2/3 weken geen iphones zouden komen....
|
|
|||
|
|||
Zou best wel eens kunnen. Ik denk dat de iphones die nu geproduceerd worden verdeeld zullen worden in de 2de groep landen. En ik denk eerlijk gezegd ook dat hij beter leverbaar zal zijn in de deze 2de groep (als het aantal landen in deze groep hetzelfde is als andere jaren) want China heeft volgens mij een groot deel afgesnoept van de eerste landen.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk behoort Belgie en Nederland dan bij de 2de groep landen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik verwacht inderdaad dat er een boel richting China zijn gegaan.... of USA.... iig niet in duitsland en Frankrijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Not Eligible. In store purchase only ???? als een site is, zou ikd at wel willen weten mn schoonbroer zit in Orlando nml. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je binnen 2 weken een 16gb zwart om kan ruilen voor een 32 of 64GB?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple kan en zegt meestal wat ze willen zodat het hun goed uitkomt |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|