iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) mooi man doe het je niet na toen ik las dat je je stoeltje moest inklappen toen was ik zo blij lekker in mijn bed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mooi man
doe het je niet na toen ik las dat je je stoeltje moest inklappen toen was ik zo blij lekker in mijn bed te liggen wat mij betreft verkoop je ze gewoon met dikke vette winst |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Stoeltjes moesten niet dichtgeklapt worden. Enfin, bij ons toch niet!
|
|
|||
|
|||
iPhone 5S ladingen
Hi,
Enig idee hoe lang het duurt voordat Apple Duitsland (Oberhausen, keulen) nieuwe ladingen iPhone's binnen krijgen? |
|
||||
|
||||
ze hebben morgen weer nieuwe
hoorde ik net |
|
|||
|
|||
Hoe en van wie heb je dat gehoord?
|
|
|||
|
|||
Allee hup. Dadelijk terug ik de rij? mij zien ze daar niet meer. Ik was er om 22u30. Ze hadden toen gewoon (gezien de kleine stock) de kaartjes moeten uitdelen en als ze op waren onmiddellijk een bord zetten. Dat had bij velen een hoop ellende en gezever bespaard. Apple gaat stevig de mist in met hun 5c. Toen de dame rondkwam met de lotjes voor de 5c en zag dat niemand er eentje moest, zag je ze al kijken: oh jee komen die allemaal voor die enkele 5s?
|
|
|||
|
|||
Pure schande wat Oberhausen en Apple heeft gedaan vandaag.
Doe zo verder en ik koop me mss wel de nieuwe Sony die volgende week uitkomt, ben dat kleuter gedoe meer dan moe aan het worden. 1 keer= Nooit meer ik dit nog doe. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb goud wel gezien in keulen die als toonmodel stond en die is echt prachtig. Ander kleur mag ook, da maakt me in feite nie echt uit ze. Ik ben stikkapot maja, ik heb echt dringend ene nodig en ik was meteen we vd processor, het surfen, het zeer snel . |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Enige reden om naar Apple te gaan was voor mij dat je tot nu toe altijd wel zeker was dat je er 1 had als je op tijd was. Nu 22:45 niet eens meer op tijd blijkt vind ik het mooi geweest. Voortaan online of gewoon wat meer geduld hebben. Het is niet dat het allemaal nog heel schokkende vernieuwingen zijn
|
|||
|
|||
Ik heb net naar de Store gebeld en ze weten pas morgenvroeg of er überhaupt iets geleverd wordt. Gezien de lage stock van vandaag verwachten ze morgen niet meer dan 20-25 toestellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen ochtend vertrekken naar de autoshow van frankfurt. Ik rij langs keulen etc dus ik kan langs een paar stores gaan. Even kijken of ik er een paar op de kop kan tikken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja weet ik. Ik rij langs oberhausen en keulen dus drie stores om te proberen. Moet lukken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|