//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Ja inderdaad, dat zou beter zijn; start eerder met uitdelen van die kaarten. Of plak ergens aan dat je maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 20-09-13, 12:38
lijpo666 lijpo666 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Ja inderdaad, dat zou beter zijn; start eerder met uitdelen van die kaarten. Of plak ergens aan dat je maar 60 witte/gouden hebt, dan zijn een hoop mensen er rap klaar mee. En zet een ventje met een megafoon neer die even omroept dat je naar huis kan omdat alle kaartjes op zijn
er was wel een megafoon aanwezig ik heb ze er mee zien lopen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 20-09-13, 12:38
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Helemaal mee eens en die ranzige verkopen op IPC zou ook verboden moeten zijn.
Ja joh zij staan bijna 12 uur in de rij te wachten in de kou, regen zonder stoel en hebben de kans om daar wat op terug te verdienen en dan word je opeens een ranzige verkoper genoemd.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #923  
Oud 20-09-13, 12:41
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Je argument t.a.v. excuus is speculatie natuurlijk. Je hebt volstrekt geen idee wat de factoren zijn.
Eerder heeft Apple al laten weten waar het probleem ligt... in de productie van de vingerafdrukscanner nl. Die blijkt namelijk problematischer te zijn dan men had verwacht. En je mag van een professioneel bedrijf als Apple verwachten dat ze dát van te voren tackelen óf anders de introductie uitstellen! Iets soortgelijks speelde destijds óók met de witte iPhone 4, die voldeed veelal niet aan de kwaliteitseisen en bleek daarmee ook lastig te produceren! Mijn argument is dus zeker géén speculatie lijkt me...
  #924  
Oud 20-09-13, 12:44
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Iemand zo slim geweest om te vragen of er morgen nieuwe zijn?
  #925  
Oud 20-09-13, 12:48
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
Iemand zo slim geweest om te vragen of er morgen nieuwe zijn?
Da's wat ze noemen een retorische vraag (een vraag waar je 't antwoord vooraf al van weet)... kunnen (of willen) ze natuurlijk niets over zeggen!
  #926  
Oud 20-09-13, 13:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Eerder heeft Apple al laten weten waar het probleem ligt... in de productie van de vingerafdrukscanner nl. Die blijkt namelijk problematischer te zijn dan men had verwacht. En je mag van een professioneel bedrijf als Apple verwachten dat ze dát van te voren tackelen óf anders de introductie uitstellen! Iets soortgelijks speelde destijds óók met de witte iPhone 4, die voldeed veelal niet aan de kwaliteitseisen en bleek daarmee ook lastig te produceren! Mijn argument is dus zeker géén speculatie lijkt me...
Maar dat onderstreept toch alleen maar mijn punt? Productietechnische problemen. Oplossing daarvoor is door zich te concentreren op een kleine groep landen. Oplossing onvoldoende, blijkbaar. Goed, ook Apple wordt door mensen gerund en mensen maken fouten. Ze hebben een inschattingsfout gemaakt.

Ik blijf er echter bij dat Apple niet *bewust* te weinig produceert. Ze heeft er totaal geen belang bij om haar klanten te teleurstellen. Dit zou er alleen maar toe leiden dat het bedrijf een slecht beeld krijgt. En bovendien, is het niet dezelfde Apple die juist de klant en haar tevredenheid boven alles stelt? Waarom zou ze dan meteen al diezelfde klant, die al de beslissing genomen heeft om een product van Apple te kopen, iemand die het geld bij wijze van spreke al klaar heeft liggen, te teleurstellen. De kans is groot dat deze klant dan niet meer terug komt of waarschijnlijker, een slecht(er) beeld van het bedrijf krijgt. In alles dat je van Apple weet (hoe ze de stores runt, hoe je geholpen wordt in de winkel, het feit überhaupt dat ze zelf stores heeft) blijkt eruit dat klanttevredenheid bovenaan staat. Men heeft er totaal geen belang bij dat er nu ontevreden mensen rondlopen die negatieve verhalen over het bedrijf rondbazuinen.

Dus, als je zegt, Apple heeft een inschattingsfout gemaakt, dan kan ik een eind met je meegaan. Maar bewust de klant tegen zich in het harnas jagen? Nee. Dat lijkt me erg stug. Ik vind echter wel dat ze het probleem proberen op te lossen door zich te concentreren op een kleine groep landen.

Oh ja, en stel, stel dat Apple de productieperiode vergroot om voorraden te creëren. Wat denk je dat er dan gebeurd. Er gaan foto's lekken van medewerkers waarop grote hoeveelheden ingepakte iPhones afgebeeld staan. De vervolgreactie van klanten zal zijn: waarom in de vredesnaam laat Apple grote hoeveelheden van haar apparaten in pakhuizen liggen? Ik hoor alle geruchten dat er een nieuwe iPhone aankomt en zie, hier liggen ze al! Ik wil het apparaat nu hebben. Het zijn een stel incompetente knurften. Verkopen die handel.

Apple kan het eigenlijk nooit goed doen.
  #927  
Oud 20-09-13, 13:29
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik was er gisteren om 20:00. Heb 2 space gray 16GB iPhones kunnen bemachtigen. Een paar seconden nadat ik de Apple Store uitliep vanmorgen, kwamen de eerste mensen al naar mij toe of ze er één van mij mochten overkopen. Nou, dat mocht

Trouwens, de kleur is echt super mooi. Vond het jammer dat goud er niet meer was, maar dit maakt het ruimschoots goed!
  #928  
Oud 20-09-13, 13:52
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Waar ga je kijken? Misschien dat Oberhausen/Keulen al nieuwe voorraad heeft? Vorig jaar hadden ze de dag erna al een nieuwe lading, vraag me af of dit dit jaar ook zo gaat zijn.
  #929  
Oud 20-09-13, 13:55
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Dat weten we nog niet... Hangt ervan af wat we horen in de media over eventuele stock in bepaalde stores... We zijn van plan om 'ergens' te zijn om 8u bij de opening van de store.
  #930  
Oud 20-09-13, 14:01
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Dat weten we nog niet... Hangt ervan af wat we horen in de media over eventuele stock in bepaalde stores... We zijn van plan om 'ergens' te zijn om 8u bij de opening van de store.
Kunt altijd eens proberen te bellen naar Keulen of Oberhausen dan weet je meteen of ze terug iets binnen krijgen en bespaart het u een verre rit en teleurstelling.
  #931  
Oud 20-09-13, 14:05
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Wel... Gaan we nog wel doen... Teleurstelling zal er niet echt zijn moesten we er geen vinden... We zijn allebei vrij en hebben niets te doen die dag... Geen iPhone? Dan maken we er een leuke trip van . Hopelijk posten mensen hier nog dingen wanneer zij eventueel naar de winkels bellen .
  #932  
Oud 20-09-13, 14:05
Linneke1986 Linneke1986 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Standaard

Hallo, wij zouden ook graag dinsdag gaan. Hopelijk zijn er dan terug iphones in voorraad
  #933  
Oud 20-09-13, 14:08
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Ik was er gisteren om 20:00. Heb 2 space gray 16GB iPhones kunnen bemachtigen. Een paar seconden nadat ik de Apple Store uitliep vanmorgen, kwamen de eerste mensen al naar mij toe of ze er één van mij mochten overkopen. Nou, dat mocht

Trouwens, de kleur is echt super mooi. Vond het jammer dat goud er niet meer was, maar dit maakt het ruimschoots goed!
Voor hoeveel heb je hem verkocht? je hebt jezelf toch wel ruimtschoots beloont voor 12 uur wachten?

en wat is het verschil tussen de zwarte 5 en de "space grey 5s"? dat heb ik nog niet kunnen ontdekken maar ik heb hem ook nog niet in eggie gezien
  #934  
Oud 20-09-13, 14:15
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Maar dat onderstreept toch alleen maar mijn punt? Productietechnische problemen. Oplossing daarvoor is door zich te concentreren op een kleine groep landen. Oplossing onvoldoende, blijkbaar. Goed, ook Apple wordt door mensen gerund en mensen maken fouten. Ze hebben een inschattingsfout gemaakt.

Ik blijf er echter bij dat Apple niet *bewust* te weinig produceert. Ze heeft er totaal geen belang bij om haar klanten te teleurstellen. Dit zou er alleen maar toe leiden dat het bedrijf een slecht beeld krijgt. En bovendien, is het niet dezelfde Apple die juist de klant en haar tevredenheid boven alles stelt? Waarom zou ze dan meteen al diezelfde klant, die al de beslissing genomen heeft om een product van Apple te kopen, iemand die het geld bij wijze van spreke al klaar heeft liggen, teleurstellen. De kans is groot dat deze klant dan niet meer terug komt of waarschijnlijker, een slecht(er) beeld van het bedrijf krijgt. In alles dat je van Apple weet (hoe ze de stores runt, hoe je geholpen wordt in de winkel, het feit überhaupt dat ze zelf stores heeft) blijkt eruit dat klanttevredenheid bovenaan staat. Men heeft er totaal geen belang bij dat er nu ontevreden mensen rondlopen die negatieve verhalen over het bedrijf rondbazuinen.

Dus, als je zegt, Apple heeft een inschattingsfout gemaakt, dan kan ik een eind met je meegaan. Maar bewust de klant tegen zich in het harnas jagen? Nee. Dat lijkt me erg stug. Ik vind echter wel dat ze het probleem proberen op te lossen door zich te concentreren op een kleine groep landen.

Oh ja, en stel, stel dat Apple de productieperiode vergroot om voorraden te creëren. Wat denk je dat er dan gebeurd. Er gaan foto's lekken van medewerkers waarop grote hoeveelheden ingepakte iPhones afgebeeld staan. De vervolgreactie van klanten zal zijn: waarom in de vredesnaam laat Apple grote hoeveelheden van haar apparaten in pakhuizen liggen? Ik hoor alle geruchten dat er een nieuwe iPhone aankomt en zie, hier liggen ze al! Ik wil het apparaat nu hebben. Het zijn een stel incompetente knurften. Verkopen die handel.

Apple kan het eigenlijk nooit goed doen.
Ik zeg ook niet dat Apple bewust klanten tegen zich in het harnas jaagt. Ik geloof echter wél dat Apple het niet heel erg vindt dat er een schaarste is om daarmee de hype alleen maar te vergroten.
En wat dan nóg als er foto's lekken van grote voorraden iPhones? Dat kan Apple dan toch prima weerleggen door aan te geven dat ze een product pas in de markt zetten als ze er voldoende van op voorraad hebben en haar klanten goed kan bedienen. Dan hoeven ze alleen maar het debacle van vanochtend in Oberhausen te benoemen en iedereen weet wat er wordt bedoeld. Dán pas zet je je klant op de eerste plaats!
N.B. En laten we 't ook niet meer hebben over het voortijdig uitlekken van de specs van het nieuwste model... we zitten in 2013 en de iPhone is nog steeds een mooi product, maar niet echt vernieuwend meer.
  #935  
Oud 20-09-13, 14:51
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Keulen geen 5S manman
Heb het jou eerder al verwittigd he! Lang leven de 3GS.
Speel daar nog maar ff mee .
  #936  
Oud 20-09-13, 15:09
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard



En voor de mensen hier weer beginnen te zagen.....
Deze zijn niet allemaal van mij alleen!!!
We zijn met 3 gegaan en hebben er ieder 2 gekocht.
  #937  
Oud 20-09-13, 15:14
karakus10 karakus10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

@knuster
Hoe laat ben jij vertrokken en hoe laat was je daar
  #938  
Oud 20-09-13, 15:15
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

@Knuster: toevallig geen 64GB op overschot?
  #939  
Oud 20-09-13, 15:19
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Heerlijk hoe 2 marrokaanse mensen gingen voordringen (ik was plaats 30) hoe beveiliging er niks aan doet, en hoe een van die personem naast mn stoel ging pissen en dat ik wel ff mn mond moest houden toen ik er wat van zei.
Ook jammer dat er geen 64gb goud of zilver voor me was op plaats ~30. En dat na persoon 40 er alleen nog maar zwarte modellen waren.
Toch was het beter geregeld als laatste jaar....

Laatst gewijzigd door "R"; 20-09-13 om 15:22. Reden: "vet" weggehaald
  #940  
Oud 20-09-13, 15:28
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karakus10 Bekijk bericht
@knuster
Hoe laat ben jij vertrokken en hoe laat was je daar
Wij waren in de rij om 21.15
En nog eens mensen: deze zijn niet allemaal van mij alleen e!
We zijn met 3 gegaan en hebben er ieder 2 gekocht!
En nee, ik verkoop gene want ene is voor mij en de andere voor mijn vrouwtje.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.