iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Mannen Ik zie op dit moment weer kleine rij staan met aantal mensen erin met kaartjes!!!!! Eventueel zit ik boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben op zoek naar goud, wit of zwart. Liefst deze volgorde en 16 of 32 gb. Heb je tickets?
|
|
||||
|
||||
Tom de Boer heeft schijnbaar tickets, maar om nou over de rug van een medeliefhebber €145 te willen verdienen gaat mij een beetje ver....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tom, daar gaat het niet om, als ik daar zou staan en iemand vroeg het aan me zou ik alleen iets extra's vragen voor de benzine zodat ik hem nog thuis kom brengen ook. Mocht die gene hem bij mij komen ophalen zou ik er echt niks extra's voor vragen. Deze €145 is gewoon hebzucht.
|
|
||||
|
||||
ze hebben dus wel weer een 'kleine' voorraad binnen.
Welke mensen gaan er morgen evt. naar Oberhausen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 16:32 ---------- Je bent ook gewoon dom als je er 145 xtra voor geeft.Alle grijze varianten krijg je nu voor 75 xtra in nederland. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga denk ik morgen vroeg richting Oberhausen.
|
|
|||
|
|||
Gewoon de apple security waarschuwen en die kaartjes worden gewoon teruggenomen.Hopelijk door die kale security en lekker hardhandig.
Wel graag foto's na afloop Tom |
|
|||
|
|||
Openen ze om 9u?
|
|
|||
|
|||
Het record van vorig jaar in de "Oberhausendraad" is nog niet gebroken. Toen werden er 83 berichten van handelaren verwijderd. In deze draad zijn er nog maar 75 berichten verwijderd. Dus, nog een beetje moeite doen en het record is gebroken.
|
|
|||
|
|||
Niet alleen het record moet gebroken worden ook z'n benen
|
|
||||
|
||||
Blij dat er meer mensen het met me eens zijn over de hebzucht van sommige.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, maak me er ook niet druk om hoor, hij zal vanzelf zien hoe weinig mensen er op in gaan. En idd, we zijn ze vast snel weer kwijt. Hou er alleen niet van om een luie ....... genoemd te worden tewijl hij me niet eens kent.
|
|
|||
|
|||
Laat onze Tom maar lekker lullen. Hij is één grote fantast. Geen rij en ook geen levering vandaag.
|
|
||||
|
||||
Is dat zo? Er is helemaal geen levering geweest net en ook geen rij??????????????
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|