//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fuqua ze doen het express, make people desperate en ze betalen ervoor. ook hiermee/daardoor blijft de hype leven, mensen komen bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2121  
Oud 01-10-13, 11:47
derhenny derhenny is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
ze doen het express, make people desperate en ze betalen ervoor. ook hiermee/daardoor blijft de hype leven, mensen komen bij elkaar om uittezoeken waar en hoe ze zsm de volgende iphone kunnen bemachtigen.

kijk alleen al naar het feit dat sommigen bereid zijn om er lange afstanden ervoor afteleggen.
Hoe lang gaat dat nog goed kun je je beter afvragen. Een bepaalde groep zal altijd wel een iPhone willen waaronder ikzelf. Maar een misschien nog grotere groep maakt het niet veel uit. Die kiezen na een iPhone gewoon voor bijvoorbeeld een Android toestel omdat die wel op voorraad is. Die ben je dan waarschijnlijk kwijt. Heb het bij een aantal vrienden en kennissen gezien. Groot deel daarvan is weer geswitcht omdat ze bij verlenging de keuze hadden uit een nog niet leverbare iPhone of een op voorraad zijnde toestel met Android.
Als je op een lanceringsdag thuis komt van een koude kermis kan ik me voorstellen dat je je de 2e keer nog wel bedenkt voordat je weer een nacht in die kou gaat zitten. En zo wordt dat verhaaltje ook minder.

Ik zet dit niet neer ter frustratie. Laat dat duidelijk zijn. Heb geduld genoeg en het boeit me geen reet of ik dat ding maandag of woensdag in m'n handen heb of nog 2 weken moet wachten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2122  
Oud 01-10-13, 11:50
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derhenny Bekijk bericht
Hoe lang gaat dat nog goed kun je je beter afvragen. Een bepaalde groep zal altijd wel een iPhone willen waaronder ikzelf. Maar een misschien nog grotere groep maakt het niet veel uit. Die kiezen na een iPhone gewoon voor bijvoorbeeld een Android toestel omdat die wel op voorraad is. Die ben je dan waarschijnlijk kwijt. Heb het bij een aantal vrienden en kennissen gezien. Groot deel daarvan is weer geswitcht omdat ze bij verlenging de keuze hadden uit een nog niet leverbare iPhone of een op voorraad zijnde toestel met Android.
Als je op een lanceringsdag thuis komt van een koude kermis kan ik me voorstellen dat je je de 2e keer nog wel bedenkt voordat je weer een nacht in die kou gaat zitten. En zo wordt dat verhaaltje ook minder.

Ik zet dit niet neer ter frustratie. Laat dat duidelijk zijn. Heb geduld genoeg en het boeit me geen reet of ik dat ding maandag of woensdag in m'n handen heb of nog 2 weken moet wachten.
ik denk dat de lijn wel afnemend is, maar ik verwacht dat dit echt nog wel een paar jaar zo door blijft gaan.
  #2123  
Oud 01-10-13, 11:58
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Ik ga morgen vroeg richting oberhausen en mn geluk beproeven. Ik heb nog plekjes in de auto dus als iemand mee wil hoor ik het graag. Ik woon in Zuid-Holland.
  #2124  
Oud 01-10-13, 12:07
MohPro MohPro is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Het is triest gewoon! Dat ze een product op de markt brengen en zo schaars leveren!
Haha ik weet hoe het is om voor niets te gaan en met lege handen thuis te komen.. bij jou is de frustratie nu erg groot omdat je net terug bent dat verdwijnt pas als je de 5S hebt.
Ik heb ook 10 voor niets in de rij staan wachten en geloof me dat het geen pretje is als je te horen krijgt dat ze na een klein uurtje al compleet zijn uitverkocht.
  #2125  
Oud 01-10-13, 12:08
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Iemand die iets over Keulen weet? Wellicht later vanmiddag even langs gaan bij beide zaken.. Nu in Mönchengladbach
  #2126  
Oud 01-10-13, 12:15
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Ik denk dat de gehele week geen leveringen zullen plaatsvinden in Oberhausen
  #2127  
Oud 01-10-13, 12:44
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Kon me gisteren niet meer inhouden... en 1 in NL gekocht voor maar 75,- meer ( 32GB )
Mijn bestelling in amerika en in duitsland lopen nog steeds... dus wellicht binnenkort 2 stuks te koop! ( wist niet welke ik wou... dus gold & zilver besteld :X, beide bij een forward adres.. dus ik dacht dat ze hem wel zouden annuleren.. )
  #2128  
Oud 01-10-13, 12:48
Lobkes Lobkes is offline
• iOS 6.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Vanmorgen eerst in Oberhausen geweest. Inderdaad geen Iphones 5S. Daarna toch nog even doorgereden naar Koln en ook daar geen Iphones 5S meer.

Inmiddels na een lange rit weer thuis. Misschien vrijdag nog een keer proberen.
  #2129  
Oud 01-10-13, 12:49
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Heb er ook online 2x gold 16gb + 1x zilver/wit 16gb besteld wordt wellicht wel binnen deze dagen geleverd
  #2130  
Oud 01-10-13, 13:00
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Ik zit over twee weken een weekend in Parijs, wat schatten jullie in qua kansen om daar met een 5s naar buiten te lopen?
  #2131  
Oud 01-10-13, 13:06
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwee Bekijk bericht
Ik zit over twee weken een weekend in Parijs, wat schatten jullie in qua kansen om daar met een 5s naar buiten te lopen?
net zo groot als in Duitsland.
Nogsteeds weet niemand iets van voorraden af..
__________________
  #2132  
Oud 01-10-13, 13:10
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Juist, anders had ik ook niet vandaag ruim 330 km voor niets gereden
  #2133  
Oud 01-10-13, 13:22
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwee Bekijk bericht
Ik zit over twee weken een weekend in Parijs, wat schatten jullie in qua kansen om daar met een 5s naar buiten te lopen?
volgens mij zijn er 2 apple stores in parijs zelf plus nog eens 3 of 4 in de randsteden om parijs.

dus maak het een apple store trip fun walk day van.
  #2134  
Oud 01-10-13, 13:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwee Bekijk bericht
Ik zit over twee weken een weekend in Parijs, wat schatten jullie in qua kansen om daar met een 5s naar buiten te lopen?
Mijn vrouw en een paar vriendinnen zijn twee keer naar de Apple Store Paris-Opéra geweest en die zijn toch telkens met een paar iPhone 5s (goud en zilver) naar huis gekomen.

Hoe het er daar binnen twee weken zal zijn met de voorraad weet natuurlijk niemand.
  #2135  
Oud 01-10-13, 13:29
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mijn vrouw en een paar vriendinnen zijn twee keer naar de Apple Store Paris-Opéra geweest en die zijn toch telkens met een paar iPhone 5s (goud en zilver) naar huis gekomen.

Hoe het er daar binnen twee weken zal zijn met de voorraad weet natuurlijk niemand.

das waar, maar het biedt in ieder geval een beetje perspectief. We zijn dan alweer twee weken verder en wellicht heeft heel frankrijk dan zijn Iphone al binnen. Wanneer ze ondertussen dan ook begonnen zijn met de uitlevering van de online reserveringen schat ik de kans wat beter in.
  #2136  
Oud 01-10-13, 13:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwee Bekijk bericht
das waar, maar het biedt in ieder geval een beetje perspectief.
Ja, en je kan ook naar de Apple Store Carrousel du Louvre en Marne La Vallee (met de RER). Keuze genoeg.
  #2137  
Oud 01-10-13, 13:48
gwndave gwndave is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

goede middag mensen
weet iemand of er nog genoeg zwarte iphone 5s cases te koop zijn ?
ik heb namelijk een 5s in nederland gekocht op marktplaats voor 7,5 maar wil ook graag een case erbij en die is nog niet te koop hier. en om nou alleen voor een case naar oberhausen te rijden is ook weer zo wat.. Is er miss iemand die morgen gaat en er 1 mee kan nemen voor mij ?
  #2138  
Oud 01-10-13, 13:49
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mijn vrouw en een paar vriendinnen zijn twee keer naar de Apple Store Paris-Opéra geweest en die zijn toch telkens met een paar iPhone 5s (goud en zilver) naar huis gekomen.

Hoe het er daar binnen twee weken zal zijn met de voorraad weet natuurlijk niemand.
wanneer was dit ?
  #2139  
Oud 01-10-13, 13:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
wanneer was dit ?
Op 20 en 27 september 2013.
  #2140  
Oud 01-10-13, 13:52
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Een tip voor diegene diedonderdag willen afreizen naar Oberhausen, ga niet! Ivm met de oktoberfesten is donderdag in Duitsland alles dicht!
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 19:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 00:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 10:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.