iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Misschien heel stom, maar heeft bellen de dag ervoor zin? En reserveren doen ze zeker niet aan? Nope. Helaas niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En als ik nou lekker eigenwijs wel zou bellen hè, dan zouden ze neem ik aan wel door geven dat ze geen voorraad meer hebben toch? Of doen ze in z'n geheel geen uitspraken over voorraad en zo?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben er zelf van overtuigd dat als je er om 8 uur in de ochtend staat je zo goed als zeker met een 5S naar huis gaat. Ze verkopen elke ochtend in ieder geval de telefoons waar de vorige dag wel kaartjes voor uitgegeven zijn maar welke niet opgehaald (verkocht) zijn. |
|
||||
|
||||
Om 8 uur er al staan? ze gaan toch pas 10 uur open??
Of begint het om 8 uur al druk te worden? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je gezien hoeveel pagina's dat zijn? En zoals normaal staat er super veel info, maar is het meeste niet relevant voor mij. Dus vraag ik het liever zelf en hoop meestal dat men mij te woord wil staan en zodra m'n vragen beantwoord zijn laat ik het topic meestal weer rusten.
|
|
|||
|
|||
9 uur gaat die open.
Ik ga van de week ook weer die kant op om te kijken of ze nog andere kleurtjes hebben |
|
||||
|
||||
Öffnungszeiten
Mo - Mi: 10 - 20 Uhr Do: 10 - 21 Uhr Fr - Sa: 10-20 Uhr So. geschlossen Staat op de site, of gaan ze eerder vanwege de nieuwe iPhone?? |
|
|||
|
|||
9u open maar enkel voor "andere" klanten... 10u pas verkoop voor de iPhone 5s
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je dat precies?????
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok, en als je dan een kaartje hebt ben je verzekerd van wat je wil??? Op voorbehoud dat ze hem op voorraad hebben natuurlijk hè. Of geven ze alleen kaartjes uit naar hun voorraad?
|
|
||||
|
||||
Als jij een kaartje krijgt met bijv 32GB goud, dan weet je zeker dat je een 32GB goud krijgt ja
|
|
||||
|
||||
Kijk, das goed nieuws.
Nu alleen nog weten of ze dagelijks nieuwe krijgen en hoe druk het er is op die tijd.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt me ook wel riskant als mensen weten wanneer etc. de ladingen komen. Liggen voor een half miljoen aan iPhones in die trucks |
|
||||
|
||||
Klinkt logisch idd, maar om nou 1,5 uur te rijden om te gokken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Enige manier hoe je zeker kan zijn van je zaak = wachten tot die te reserveren is of wachten tot die in NL is. of kaartjes te kopen van die flauwe handelaren die 's ochtends vroeg voor de winkel staan. |
|
||||
|
||||
Zal wel flink bedrag bij komen bij die handelaren of niet??
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|