mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is lang joh! Heb je de 16gb besteld zeker?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat is lang joh! Heb je de 16gb besteld zeker?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die van mij staat nog in de wacht. Nog niet afgekeurd. Ook wachtend sinds vorige week.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee ik wacht op verzending van de IPhone.
IPHONE 16GB-USA Ships by: Mar 20 - Mar 24 Delivers by: Mar 24 - Mar 27 Heb hem op 13 maart besteld. |
|
||||
|
||||
Same here, hopelijk wordt ie vandaag verstuurd!
Mar 11, 2008 at 10:26 AM PDT - Not yet shipped Product Qty. 3 IPHONE 16GB-USA Ships by: Mar 18 - Mar 20 Delivers by: Mar 20 - Mar 26 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Spannend man, die van jou kan vandaag al geshipped worden! Laat je het ook naar MyUS sturen? |
|
||||
|
||||
Nee, ik heb het besteld op naam van mijn tante in colorado
Zelfs nog een stukkie goedkoper omdat de salestax in Colorado maar 3.9 % is |
|
||||
|
||||
Mar 10, 2008 at 01:21 PM PST
Not yet shipped IPHONE 16GB-USA Ships by: Mar 17 - Mar 19 Delivers by: Mar 19 - Mar 25 maar afwachten.. |
|
|||
|
|||
Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen voor ons. De def creditcard check wordt gedaan bij het afrekenen lijkt mij. En dus bij de verzending.
We zien het wel. |
|
||||
|
||||
de mijn eindelijk onderweg.
al denk ik dan 20:20 en 20:29 omgedraait moeten worden, lijkt me logischer. Ik verwacht dat ie nu in het vliegtuig is vanuit LA.
|
||||
|
||||
Niels, dat werd tijd
Wat ben je tot dusver aan totaalkosten kwijt? Ex invoer dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ophalen bij mijn tante,aflever op me werk. 80 dollar. iphone 550 dollar. met een beetje pech als ik tax betaal kom ik totaal op 515 euro. als ze een koers van 1,50 aanhouden en ook tax berekenen over die 80 dollar. Met de huidige koers (1,57) en geen tax over bezorgkosten kom ik op 480 euro ongeveer. dus hoop moeite voor weinig verschil. maar goed, weer wat geleerd en heb de garantie dat niemand aan mijn iphone heeft zitten prutsen. |
|
||||
|
||||
Dat is idd wel aardig aan de prijs ja. Achteraf had je em misschien beter via Engeland kunnen laten komen oid.
Maarja, idd weer wat wijzer geworden. En de volgende keer het op een andere manier doen ofzo |
|
||||
|
||||
ja volgende keer via een nicht haha, dies wat sneller dan mijn tante.
Maar goed ben blij dat ze heeft willen helpen. En tax etc zien we wel. Was leuk om te doen en heb een mooie phone straks. 50 euro meer of minder maakt me ook niet uit! |
|
|||
|
|||
Idd je hebt hem iig. Wij moeten nog wachten...
Maar wel erg duur. |
|
||||
|
||||
erg duur is op dit moment nog relatief. eerst maar zien of ik tax moet betalen (waar ik wel vanuit ga),maar hoef ik dit niet ben ik wel goedkoop uit.
Maar laat hem eerst maar aankomen in nederland. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee wat de volgende status betekent? Ik heb een gevoel dat 't niet zo'n goed teken is:
|
|
||||
|
||||
ik denk dat ie bij de douane ligt. verder geen idee eigenlijk.
misschien ingeklaard door de douane. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|