mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) van mij is geshipped.. Ship date Mar 19, 2008 Estimated delivery Mar 21, 2008 by 10:30 AM wat betekent trouwens pre-sign for this shipment? is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
van mij is geshipped..
Ship date Mar 19, 2008 Estimated delivery Mar 21, 2008 by 10:30 AM wat betekent trouwens pre-sign for this shipment? is dat iets belangrijks? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Waar zie jij de estimated delivery?
edit: niet goed gekeken Hier het zelfde! Ze zitten naast elkaar in het vliegtuig dus Ship date Mar 19, 2008 Estimated delivery Mar 21, 2008 by 10:30 AM Ik zie alleen nergens pre-sign for shipment staan |
|
|||
|
|||
presign is een document wat je kunt uitprinten en waar je alvast een handtekening onder kunt zetten. Hierdoor hoef je niet meer te tekenen bij aflevering. Maar omdat je het via myus doet is dit niet relevant.
|
|
|||
|
|||
Wel erg flauw hoor dat jullie hem nu opgestuurd krijgen en ik niet hehe .
Had verwacht dat ze hem ook wel wat eerder naar mij zouden opsturen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hou vast maar rekening met btw en inklaringskosten |
|
||||
|
||||
Maart 19, 2008 12:36 Amsterdam - Netherlands, The Douane inklaring compleet om Amsterdam - Netherlands, The
nu moet het goedkomen,hopelijk vandaag of morgen.
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook bang voor...... als hij er is laat ik het jullie weten (zeker aangezien de verzender er "used cell phone", 40 Dollar en Gift op heeft vermeld.....
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook maar de stap genomen, ik heb een iphone 8Gb, INCASE SLIDER CASE FOR IPHONE-BLACK en een Crystal Film besteld.
Het gaat een Refurb dus scheelde weer wat, voor $423 is het eerste deel klaar. Nu moet ik nog $53 aan USA2NED betalen voor de verzending en standaardkosten. Ik heb dit als adres dit opgegeven "Naam cc-houder" 2144, FM1618 Buffalo, TX 75831 En wist niet om welke country het ging dus heb daar don't know ingevuld. Is dat nog een probleem ? |
|
|||
|
|||
Hoezo dat dan... Country is usa! Apple weet niet beter of jij woont daar, in buffalo texas...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke is dus ff afwachten...
Mijn bestelling leveren ze in 2 delen dus moet sowieso wachten ik hoop/verwacht dat het goed komt. Het zou wel toevallig zijn als precies het zelfde adres bestaat in een andere stad buffalo in de staat Texas. "I'll keep my fingers crossed" |
|
|||
|
|||
Nou, daar kun je dan al zeker rekening mee houden. Je krijgt denk ik eerst een formulier thuis waarin je alles moet opgeven, zoals je wellicht al eerder hier en daar gelezen hebt. Men is er erg scherp op.
|
|
|||
|
|||
N.a.v. bovenstaande hebben ze vandaag een poging gedaan de Iphone afleveren. Hij zou maandag komen, gebeurde dus niet. Had toen alle hoop gevestigd op gister, kwam ie ook niet. Precies de dag dat ik weer naar school moet willen ze m afleveren . Heeft iemand enig idee of Fedex gewoon de volgende dag weer langskomt (zou nu wel goed uitkomen) of moet ik ze bellen voor een afspraak?
|
|
|||
|
|||
MLAM, weet niet of ze standaard een 2e poging doen. Maar erg raar dat dit niet in je overzicht staat, poging tot aflevering. Morgen zoui je een scan moeten zien, in uitlevering of zo, maar bellen kan nooit kwaad
|
|
|||
|
|||
Ik bel ze morgenochtend vlak voordat ik naar school ga wel ff .
|
|
|||
|
|||
Mensen die van mij is prepared for shipment!!
Lijkt allemaal goed te gaan . Nu nog wachten tot ie binnenkomt bij MyUs. |
|
||||
|
||||
ook bij prepared for shipment kan het nog misgaan pas als die opgehaald is zou ik 100% zeker zijn van je zaak
|
|
|||
|
|||
Pas als ie in handen van myus is, ben je zeker. Las een keer een bericht hier dat Apple Iphones liet terugkomen nadat ze verzonden..dus juich niet te vroeg .
|
|
|||
|
|||
Ja, bij Apple houden ze er niet van veel te verkopen
Lekker terug halen wat je verkocht hebt haha |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|