Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert idem hier, niet dat het mij stoort, maar als ik het zou kunnen wegdoen, dan zou ik dit wel doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij nog een tekortkoming in hun programma.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wordt er bij het eerste keer opstarten van Bossprefs niet iets geroepen over een oude en nieuwe manier om Edge uit te zetten (Old Edge Toggle en New Edge Toggle)? Waarschijnlijk zit t daarin. Maar hoe t precies zit weet ik ook niet. Ik heb de pop-up die ik bij Bossprefs de eerste keer kreeg niet goed gelezen. |
|
|||
|
|||
Unlock 3G werkt niet
Vandaag mijn Iphone 3G proberen te unlocken softwarematig, maar helaas.
Mijn Vodafone simkaart werd niet herkend. Heb ook al de hints opgevolgd zoals simkaartje eruit en terug weer in, rebooten, uit vliegtuigmodus halen en weer terug. Werkt het bij iemand anders wel? Toestel is geupdate naar 2.2 en juiste modemfirmware. |
|
||||
|
||||
Citaat:
dit is ook te vinden met behulp van de zoekfunctie
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
||||
|
||||
Nieuwe update van Yellowsn0w 0.9.6 blijkbaar direct veel beterschap. Iemand al geupdated? Ik wacht nog even.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
yellowsn0w Fix - Using BossPrefs Add-ons. Posted Yesterday at 11:17 PM by navco786 Updated Today at 12:42 AM by navco786 Ok. After extensive testing (see my blog), I (hope) I have found a fix for State 1: State 1 is where all you see are 5dots (no signal) and when you toggle Airplane mode, you see "Searching" for less than 1 second. This toggle also helps yellowsn0w run successfully after you reboot. In other words, you have yellowsn0w running successfully but after rebooting, you lose the unlock/signal again. Just toggle the add-on and the signal should return without any further user... Grzzzz |
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit eindelijk een stabiele release is !!!
Bij mij werkt Vodafone meteen. Ook bij reboot. Hij boot in airplane mode. Na 2 sec zet yellowsn0w zelf airplane mode uit en ik kreeg meteen signaal !! UPDATEN MENSEN Laatst gewijzigd door Destiny; 07-01-09 om 02:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens ben je ook niet verplicht om met Yellowsn0w aan de gang te gaan. Gewoon lekker een XSim,T-Mobile blijven gebruiken. Ik ben zelf heel blij met de komst van Yellowsn0w. Ben ik eindelijk van de Yessim af en de iPhone werkt eindelijk zoals ie moest werken. Dus niet klagen en wees blij. De mannen van DEV Team hebben goed werk geleverd. |
|
||||
|
||||
Ook hier perfect werkend. Zonder problemen geupdated na onmiddelijk werkend. Super werk van het dev team.
|
|
|||
|
|||
De app is amper 'n week uit in beta en je verwacht dat het meteen gaat werken ? Zo simpel als het lijkt is het niet anders was deze unlock al veel eerder gereleased. Zelfs Windows is pas stabiel geworden na SP1 waar we lange tijd op hebben zitten wachten.
Simpel, betaal 120,- en geen gezeur of heb nog even geduld en voor kan je die 120,- iets leuks kopen 0.9.6 is vannacht gereleased en hier werkt het ondertussen (Vodafone) RESPECT dev-team !! |
|
|||
|
|||
Heb net ook de update gedaan, werkt veel stabier en stukken sneller. Hij ziet hem meteen. Dus doen mensen naar 0.9.6
Grzzzz Supper Phone Na reboot wilde hij niet meer bij mij, het volgende gedaan: yellowsn0w -c (enter indrukken) dan yellowsn0w -r (enter indrukken) Toen werkte hij weer Laatst gewijzigd door Supper Phone; 07-01-09 om 02:57. |
|
|||
|
|||
Ook even geupdate en..werkt nog veel beter zelfs..ik hoef niet eerst de Fly-Mode aan en uit te zetten..maar gewoon mijn iphone aan zetten en 10 Sec wachten..hopla..zonder gezeik
Dus ook hierzo RESPECT GUYS!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het echt helemaal 100% na update van Yellowsn0w naar 0.9.6 wekt nu super. Eerst helemaal aan uit zetten met airplaine mode aan/uit, 3G aan/uit. Net even opnieuw aangezet en echt Meteen!!! Vol bereik!! Helemaal super, die vorige update 9.5 deed namelijk heel weinig goeds. Maar nu met Hi (NL KPN).
|
|
|||
|
|||
0.9.6. is uit. Volgens de berichten op de site van Dev-team is deze de beta-fase uit. Geen gedoe meer met sim erin en eruit flightmodus gepiel en dergelijke. Klasse.. ik ga 'm vanavond proberen! TNX DEV-team !!!
//modbreak: applicatie is nog steeds een beta versie. Wel goed lezen hoor Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-01-09 om 18:33. Reden: spelfouten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja werkt prima deze keer. zelfs zonder herstart en niet de pincode van kpnsim gehaald. Stopt je sim er in, pincode eraf even wachten en volledig bereik. Dat noem ik inderdaad Wat een Week
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik draai inmiddels ook op .6 alles lijkt perfect te werken.
Laatst gewijzigd door EBAYISOKAY; 02-02-09 om 11:41. |
|
|||
|
|||
0.9.6 nog steeds een beta. Pas als de problemen met de pincode zijn opgelost gaat het uit de betafase volgens Dev-team
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|