Remote: verzameltopic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door amphora Ik heb de Firewall op m'n Windows Vista PC uitgezet maar hij blijft eerst lang zoeken naar mijn Bibliotheek en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat er iTunes 7.7 op die Windows PC staat? Misschien een andere firewall die ook aanstaat (bijv. Norton of iets dergelijks)? Welke IP adressen hebben de iMac en PC?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de firewall zelfs helemaal uitgezet. Dus daar zit het em dan niet in lijkt me.
|
|
||||
|
||||
@psychonikeo hoe komt het dan mijn "remote" er strakker uit ziet en niet in Safari loopt...? Volgens mij klopt het plaatje niet helemaal...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik begrijp dat dit iets anders is als Partyshuffle? Wat is het verschil?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 20-07-08 om 21:40. Reden: lamaar |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het maakt het mogelijk om nummers vanuit de bibliotheek in een "wachtrij" met verzoeknummers te zetten. Zo kan iedereen een verzoekje in de llijst plaatsen en wordt deze in de gewenste volgorde afgespeeld. Daarnaast gaat de partyshuffle automatisch verder en kan b.v. nummers automatisch selecteren op "meest afgespeeld" / "best beoordeeld" etc.. Ideaal voor een feestje dus! |
|
||||
|
||||
nou bij mij werkt het niet hoor
kan wel de code ingeven in itunes maar de iphone kan de bibliotheek niet connecten ik zit wel op het zelfde netwerk want als ik wijzig bibliotheek doe verschijnt wel de remote in itunes maar vervolgens kan hij niet connecten met de bieb Laatst gewijzigd door koolenboer; 20-07-08 om 22:51. |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik het probleem gevonden (het werkt in ieder geval). Mijn laptop Wi-Fi verbinding werkte prima, maar de vaste netwerk adapter die er in zit was (om voor mij onduidelijke reden) vastgezet op 192.168.0.1. Wat toevallig ook ip adres van de router is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Remote
Ik heb me iphone upgedate vanuit windows met de custom firmware en het was binnen no-time gedaan. Dank je wel voor de goede tutorial
Een kleine vraag... Weet iemand hoe ik de Remote werkend kan krijgen. Hij wordt wel gedetecteerd in itunes maar er gebeurd niks als ik de code invoer. Help please |
|
||||
|
||||
Indien je niet kunt connecten:
Ga in iTunes naar, Bewerken, Voorkeuren, tabblad Delen en zet daar het vinkje bij "Mijn bibliotheek delen......" aan. |
|
||||
|
||||
zelfde probleem hier. ik ga ff zoeken en mocht iemand een antwoord hebben, dan horen we het wel.
|
||||
|
||||
Is het ook mogelijk om een bibliotheek die je hebt toegevoegd te verwijderen uit Remote?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij werkt hij ook niet, ik heb de code ingevoerd dan zegt itunes dat hij gereed is voor gebruik maar me iphone wil niet iets vinden, kep al gekeken naar de firewall e.d kep windows xp prof
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp kun je dan op je iPhone je iTunes muziek afspelen?
Een soort streaming dus! En kan remote dan ook verbinding maken met mijn iTunes server die ik heb draaien op mijn server? Dan hoef ik er ook geen muziek meer op te zetten
|
|||
|
|||
ja anders vind itunes hem toch ook niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en ja, deze maakt verbinding met je pc, maar goed, nogmaals, je BEDIENT iTunes en speelt de muziek gewoon op de luidsprekers van je pc |
Labels |
apparaten, itunes, remote |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic | mdiersma2 | Unlock | 812 | 05-01-12 00:12 |
Alle iDevices: iDetector - Verzameltopic | The Unbelievable | Jailbreak | 4 | 29-06-10 22:23 |
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. | Dragon | Jailbreak | 158 | 23-06-10 23:02 |
WinPwn 2.0 - Verzameltopic | JLT | Jailbreak [archief] | 226 | 18-10-08 06:59 |
|
|