iPad Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk Helaas is in zowel iPhoto en Aperture geen iPad te vinden! Iets in de systeem instellingen? Probeer dit eens: iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In de Nederlandse Apple store is de Camera Connection Kit nu te koop, 29 euro incl verzendkosten. Ik heb er vanmiddag eentje besteld, en net een mailtje ontvangen dat deze op 17 aug. naar mij wordt verzonden.
|
|
|||
|
|||
Same here. Dan maar ff wachten ipv absurde prijzen op marktplaats
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
same here, gisteravond ook eentje besteld, lekker makkelijk, geen verzendkosten (past waarschijnlijk gewoon door de brievenbus), dus over 3 weekjes zien we het wel.
|
|
|||
|
|||
Geen verzendingskosten? In de Belgische store zie ik 7.90 euro als verzendingskosten. Totaal van mijn mandje is 38.56 euro.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk omdat het in een bubbeltjesenvelop past en daardoor met de gewone brievenpost verzonden kan worden. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het melden, heb er ook eentje in bestelling gezet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daarnet nog eens in de store gekeken en nu wordt de kit ook gratis in België geleverd. Bizar, maar des te beter.
|
|
|||
|
|||
In ieder geval de case past gewoon door de brievenbus, maar hij komt evengoed gewoon aangetekend via UPS (kreeg hem gister binnen). Dus dat zonder verzendkosten is denk ik gewoon een actie, want het is geen goedkope TNT verzending.
|
|
|||
|
|||
De Camera connection kit past ook gewoon door de brievenbus.
|
|
|||
|
|||
Die iPad was relatief niet duur, maar ik vind deze add-ons wel erg prijzig. 30 euro voor een item dat misschien voor 10 cent wordt geproduceerd, vergelijkbaar met items die je bij elke PC winkel kunt kopen voor 5 euro, datzelfde geldt voor andere bekabelings producten van de iPad trouwens.
Denken jullie dat die prijzen nog omlaag gaan? |
|
||||
|
||||
Dat denk ik niet, maar er zullen wel alternatieven komen die veel goedkoper zullen zijn.
|
||||
|
||||
Zijn er al mensen die de ICCK hebben via de normale weg?
ik heb er 1 de 23ste besteld bij de Icentre in zaandam. maar die hebben nog steeds niets binnen gekregen. |
|
|||
|
|||
Was gister in de Apple store in new York , daar waren ze in overvloed aanwezig!
Heb er maar 3 gekocht voor vrienden en kennis... |
|
||||
|
||||
Dan zullen ze ook snel hier komen!
|
|
||||
|
||||
Ik heb er vandeweek 1tje via apple.nl besteld, en krijg net een mailtje dat ie verzonden is. Verwachte leverdatum: 3 Augustus.
Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ook^^ verwacht eig wel dat ie er maandag is, Apple zegt altijd dat het een dag later komt dan het eigenlijk komt.p
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! | Graf Zum Kotzen | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 09-07-10 09:00 |
|
|