iPad Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bestel hem ook na de zomer, zeker na wat ik hier lees!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik bestel hem ook na de zomer, zeker na wat ik hier lees!
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat hier echt om iFile wat via Cydia is te installeren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier was het inderdaad in een envelop door de brievenbus gedaan. |
|
|||
|
|||
iPad Camera Connection Kit
Wanneer ik de connection kit aansluit op mijn fotocamera, krijg ik na ongeveer twee minuten de melding 'accessoire verbruikt teveel stroom' in beeld. Hij importeert de foto's wel gewoon. Weet iemand wat ik met deze melding moet?
|
|
|||
|
|||
Kun je weinig aan doen alleen opletten dat je camera genoeg vol zit, met sd kit duurt het een goeie 15 min om 3gb te importeren bij mij, en als ik aan de foto's komt crasht hij, verbruikt dus aardig wat vermogen van je iPad lijkt mij zo.
|
|||
|
|||
Hier de CCK ook binnen, netjes...27 juli besteld via Apple en op 3 augustus geleverd.
Verwachte levertijd was 2 tot 3 weken...is dus maar 1 week geweest. Ik was niet thuis bij levering maar de envelop is netjes door de brievenbus geduwd. Het lijkt er dus inderdaad op dat Apple voorraad heeft.... |
|
|||
|
|||
Ik heb er eergisteren een besteld en die werd de volgende dag direct verzonden.. Wordt vandaag afgeleverd door UPS.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde. Eergisteren besteld en vandaag geleverd! Valt niet tegen aangezien ze bij machouse vertelde dat er een leveringsprobleem is en dat het zeker 8 weken zou duren...
|
|
|||
|
|||
Vreemd, is hij door UPS bezorgd?, ik was zelf ook niet thuis, het enige in mijn brievenbus was de infonotice met de mededeling dat hij morgen weer komt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net bevestiging gehad. Maandag besteld en is vandaag via de post toegekomen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat je kan kiezen tussen een verzending per koerier en per gewone post.
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde. Alleen was ik wel thuis maar stond ik onder de douche. UPS kwam wel erg vroeg langs Morgen poging 2
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze gisteren besteld en een mail gekregen dat die pas op 24/8 verstuurd wordt.
Ik vindt het raar. |
|
|||
|
|||
geduld is een mooie deugd Als het goed is krijg je namiddag een mailtje dat hij verzonden is en dat hij vrijdag of begin volgende week afgeleverd wordt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! | Graf Zum Kotzen | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 09-07-10 09:00 |
|
|