iPad Camera Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of ik gewoon via apple.com een camera connection kit kan bestellen en via myus laten verschepen naar nl ? Ik begreep ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vroeg me af of ik gewoon via apple.com een camera connection kit kan bestellen en via myus laten verschepen naar nl ? Ik begreep dat het op deze manier met b.v. de ipad niet kon, dat deze geannuleerd werden. Maar kan het dus wel met deze accessoire ?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op Ebay en Marktplaats betaal je tussen de 80 en 100 Euro en dat gaat met iets te ver. Begrijp niet dat Apple hier geen prioriteit van maakt, het is vakantietijd en er worden veel foto's gemaakt. In China worden clonen van dit product gemaakt zie ze alleen niet op de Europese markt. Zou daar best genoegen mee nemen als ze doen waar je ze voor nodig hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik las net op een site dat het nog mogelijk is om andere USB apparaten aan te sluiten zoals toetsenbord en zelfs een printer. Ben benieuwd hoelang dit nog ondersteund wordt. |
|
|||
|
|||
Hi Pagr, ben jij (of een naaste) toevallig in het bezit van een (panasonic) hd videocamera? En zou jij dan willen proberen of je er files vanaf kunt halen en op je ipad kunt zetten. Bekijken is nog niet eens zo belangrijk maar zou het fijn vinden hier eens een positieve reactie op te krijgen.
Alvast bedankt voor de moeite! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je met die kit ook je iphone kan aansluiten om foto's op je ipad te zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks. Was namelijk al aan het stunten geweest om via bleutooth mijn foto's vanaf iphone naar ipad te sturen, maar dat werkt dus niet helaas.
|
|
|||
|
|||
gebruik photoshare, daarmee kunnen de foto's van iphone naar ipad via bluetooth
|
|
|||
|
|||
Ik ben momenteel in de USA maar hier is ook alles uitverkocht
|
|
|||
|
|||
Helaas, gisteren een vriend op pad gestuurd in NY en ook daar zijn ze uitverkocht...
|
|
|||
|
|||
Ik had er vorige week eentje besteld via ebay.com, 45$ en gratis binnen de US laten versturen naar mijn nicht. En zij neemt hem vandaag mee naar Nederland. Via een omweg alsnog eentje weten te krijgen.
|
|
|||
|
|||
eBay blijft inderdaad de way to go, zie er voldoende staan voor 50 - 60 EUR bezorgd: ipad camera connection, Computers op eBay. Producten tegen lage prijzen op eBay.nl
Hoe graag wil je het hebben... |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook maar eentje via ebay besteld.. totaal 45 euro.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal jaren geleden een Camera Connector gekocht voor de ipod 5th gen. Aangezien dit een 30 pins aansluiting heeft dacht ik dat deze ook wel zou werken i.c.m. een ipad.
Niet dus..... krijg een foutmelding. Iemand enig idee of dit wel werkend te maken is? |
|
|||
|
|||
Ben maar voor de tweede keer naar de Apple store gegaan hier in syracuse , ze hadden er een stuk of 10 op voorraad dus heb er maar 3 meegenomen!
|
|
|||
|
|||
iPad als image tank?!?
Heb mijn iPad tijdens mijn vakantie als image tank gebruikt (mbv camera kit) Heb thuis een Mac Book Pro. Krijg het niet voor elkaar om met iTunes de foto's van mijn iPad naar mn Mac te krijgen Iemand de oplossing?
|
|
|||
|
|||
Voor het importeren van de foto's moet je Photo gebruiken om ze op je Macbook te zetten. Normaal zou Photo geactiveerd moeten worden als je je iPad aan de Macbook hangt.
|
|
|||
|
|||
Helaas is in zowel iPhoto en Aperture geen iPad te vinden! Iets in de systeem instellingen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van plan om deze kit aan te schaffen. Ik heb echter een Windows PC (Don't ask!). Is het hiermee ook mogelijk om naderhand de foto's op de pc te zetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! | Graf Zum Kotzen | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 09-07-10 09:00 |
|
|