Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag eventjes met PA gebeld. Ze konden me niets meer vertellen dan dat ik al wist. M'n iPhone was niet meer te maken en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1081
|
|||
|
|||
Vanmiddag eventjes met PA gebeld. Ze konden me niets meer vertellen dan dat ik al wist. M'n iPhone was niet meer te maken en er was 'n nieuwe in bestelling. Over wanneer ik deze kan verwachten konden ze geen uitspraak doen. Op de vraag of ik moest denken in weken of maanden, vertelde de mevrouw dat ik aan weken moest denken. De iPhones kwamen maar mondjesmaat binnen. Ik ben bang dat er niet veel anders opzit dan wachten.
Laatst gewijzigd door joostlenders; 26-10-10 om 14:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#1082
|
|||
|
|||
Nou Youp van 't Hek heeft gelijk. Ook bij T-Mobile is de klantenservice erg dramatisch. Eerst donderdag een deal gemaakt dat ik een 100% korting op mijn abonnement zou krijgen tot ik het toestel terug had en dat ik dan de optie had om mijn contract te laten ontbinden met teruggaaf van mijn iPhone. Anders kon ik ook nog korting krijgen. Dit was geregeld nadat ik een aangetekende brief naar zowel T-Mobile en ProAssist had gestuurd. Zie eerdere berichten van mij.
Maandag ik bellen, want ik wilde dit toch eigenlijk wel even zwart op wit in een e-mail zien. Nou ze wisten er eigenlijk niks van af. De korting was ook niet op mijn abonnement gegeven, het enige wat er stond was dat een bepaald persoon gecontacteerd moest worden. Ik vragen of ze me konden doorverbinden met die mevrouw, maar dat kon uiteraard niet. Dat lag niet binnen hun macht. Prutsers. Krijg ik een kerel aan de lijn die mij verteld dat hij het schandalig vindt dat ze bij ProAssist zo lang doen om te leveren. Dat het maximaal 3 weken moet duren voordat een toestel terugkomt. Dat ze geen tijd aan geven is ook een schande. Daarnaast hadden ze bij ProAssist een goed leentoestel moeten geven. Dit zou gewoon een iPhone moeten zijn, omdat dat het enige toestel is dat als gelijkwaardig kan zijn. Hij zegt je betaald niet voor niks een hoge premie. (So Far So Good) Hij ging regelen of T-Mobile niet een toestel voor mij kon regelen en anders alleen al als tijdelijk toestel. Hij zei tevens dat ik volgende keer gewoon naar de winkel moet komen, dan had ik binnen een week een nieuw toestel gehad (dit vond ik raar, want ik zeg ik ben toch niet voor niks verzekerd). De meneer zou mij gister terugbellen (Wat denk je niet gebeurd) Ik gisteravond om 17.00 gebeld, jah nee we werken tot 20.00 dus dan kan je nog gebeld worden. Ik om 19.50 gebeld waarom ik nog niet was teruggebeld. Er stond een verkeerd verzoek in en ik zou vandaag teruggebeld worden. Nou ik ga niet de hele dag wachten dus ik net gebeld, zegt de medewerker dat er een e-mail met een verzoek is ingediend dat ik terug gebeld moet worden, bij de gene die ik gister aan de lijn had (de ik doe alsof ik aardig ben meneer). Diegene had blijkbaar een verkeerde datum ingevuld dat ik namelijk voor 23 december teruggebeld moest worden. En in de mail hebben ze gezegd dat ik eerder teruggebeld moest worden. Ik zeg ik wil gewoon vandaag nog gebeld worden. Ik ga niet wachten tot ik eindelijk eens terug gebeld wordt in de komende maanden. Hij kon me niet doorverbinden, helemaal niks. Hij zegt ik ben niet de klachtenservice. Ik zeg verbind me daar dan naar toe. Maar dat kon niet. Dan moest ik een brief sturen. Dit is toch gewoon onzin. Ik hoop dat Youp van 't Hek kan zorgen dat je tenminste goed geholpen wordt bij een servicedesk! |
#1083
|
|||
|
|||
Tevens gister ook ProAssist aan de lijn gehad. De So-Called Bianca, ze kon er alleen voor zorgen dat ik een kwartaal niet hoefde te betalen omdat het zo lang duurde. Ik vondt dat wat gaar. Ze kon me nog steeds niet vertellen hoe lang het ging duren.
Ik hoefde niet meer naar ProAssist te bellen. Ze zou wel ééns in de anderhalve week contact met mij opnemen, dan wel via de mail of telefonisch. Wat heb ik hier aan! |
#1084
|
|||
|
|||
@Dani538, ik moet zeggen dat jij wel even flinke pech hebt. Maar je hebt helemaal gelijk dat dit geen gang van zaken kan zijn. Het klanttevredenheidsniveau zal hierdoor flink dalen waardoor er minder mensen 'n verzekering bij hun zullen afsluiten waardoor hun inkomsten dalen.
Je wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk sta je met legen handen. Ik vind dat dit niet kan. Het zou mij niets verbazen dat jij z.s.m. bij T-mobile weg wilt. Vreemd dat ze zeggen dat je bij 'n T-mobile zaak direct geholpen kon worden, is het geen optie om dit alsnog te gaan proberen? Ik wens je er iig veel succes mee, want dit is geen zaken doen. |
#1085
|
|||
|
|||
3GS on his way home...
Ik heb vanmiddag contact gehad met PA, mijn telefoon was weer terug van reparatie en wordt morgen geleverd. Super nette service moet ik zeggen..
Helaas wel een belachelijke nokia 6230 leentelefoon, de 1ste was de accu niet ok, viel steeds uit.. ineens leeg.. en de 2e ook een nokia 6230, geen trilfunctie en krakende stemmen.. Idioot dat ze geen iphone 3G's hebben liggen oid als leentoestel. De bereikbaarheid van PA is slecht, communicatie is eenzijdig ( is het zo moeilijk om je klanten een automatische mail te sturen of een trackingsysteem te hebben????) en voor de kosten van de verzekering is het geheel ondermaats.. pfftt |
#1086
|
|||
|
|||
2 weken geleden is mij verteld dat ik vorige week gebeld zou worden voor een afspraak. Ben vorige week niet gebeld en deze week nog steeds niet ! ik wacht al vanaf 19augustus klerezooi.
Ik wil Ping,whats-app, msn, bankieren, trein, angry-birds terug! dat kan niet met een n73 leentoestel. prutsers |
#1087
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zit bij Belgarant/Proassist via de Belcompany. 2 weken na aanschaf werkte de microfoon van mijn telefoon niet meer goed. Toen had ik hem via t-mobile rechtstreeks opgestuurd naar Apple om te worden vervangen (want als ik het goed heb worden deze niet gerepareerd). Na 2 weken kreeg ik mijn telefoon weer terug, echter was er niets aan gedaan. Ze konden het niet vinden. Vervolgens heb ik hem naar de verzekering gestuurd, ook omdat ik dan een leentoestel zou krijgen, na 2 weken heb ik gelukkig een nieuw toestel gekregen (gisteren) en ondertussen gebruik gemaakt van een leentoestel. Gisteren kwam ik er echter achter dat ik een 16 gb iphone terug heb gekregen. Ik heb vandaag gebeld en er wordt gezegd dat ik deze weer in moet leveren en er weer een leentoestel voor terugkrijg en ik dan weer heel waarschijnlijk weken moet wachten. Dit wil ik echter niet omdat het leentoestel een 3GS toestel is, welke ook nog eens veel minder werkt (ook i.c.m. accessoires die ik ervoor heb aangeschaft). Ze zeggen dat ik deze niet kan houden omdat Apple hem dan niet meer inneemt omdat ik deze dan te lang heb gebruikt. De verzekering stuurt hem namelijk ook gelijk door om te worden vervangen. Dit is dus de tweede keer dat er een fout is gemaakt, waardoor ik weer een oude iphone krijg terwijl ik een duur abbo betaal. Ik ben dus ook van plan hier niet mee akkoord te gaan. Mijn vraag is, wat vinden jullie dat ik moet doen en sta ik sterk in mijn schoenen door gewoon te eisen dat deze aan de deur wordt omgeruild voor een 32 gb iphone? Update: Weer gebeld en nu zeggen ze dat ze hem niet meer omruilen omdat er "gebruikersschade" opzit, omdat ik hem dus al heb gebruikt! Belachelijk, wat moet ik nu? Laatst gewijzigd door Roogr; 26-10-10 om 19:27. |
#1088
|
|||
|
|||
Roogr,
Ik denk dat je best wel sterk staat, als je 'n auto koopt met 'n 2 liter motor en ze leveren je 'n 1,6 dan ga je daar toch ook niet mee akkord. (ik weet 't gekke vergelijking) Je mag trouwens blij zijn dat je zo snel geholpen wordt, sommige van ons wachten al maanden (zie post hierboven). Wellicht 'n idee om 'n keer te vragen of je 't aanschafbedrag terug kan krijgen? Aangezien je daarvoor verzekerd bent? |
#1089
|
|||
|
|||
Pro assist
Hallo,
Ik heb een vraag m.b.t. pro assist. Ik wil de iphone bestellen. Dit wil ik doen via een ander bedrijf zoals de phonehouse met een t-mobile abbo. Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - PDAshop.nl Toch wil ik graag de zekerheid die een verzekering bied. Van verschillende vrienden gehoord dat pro assist een goede aanbieder is. Nu mijn probleem via de site van pro assist kan je niet je mobiel laten verzekeren. Hoe gaat dit in zijn werk en waar is het mogelijk? Alvast bedankt! mvg elco |
#1090
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1091
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#1092
|
|||
|
|||
|
#1093
|
|||
|
|||
|
#1094
|
|||
|
|||
Vraag 1: Zijn er toevallig ook mensen die een verzekering bij PA hebben lopen en na het eerste garantie jaar hun telefoon hebben ingeleverd en hun iPhone alweer terug hebben?
Vraag 2: Wat waren de defecten? Vraag 3: Hoe lang hebben jullie moeten wachten? Als hier meer inzicht in komt kan er misschien iets gezegd worden over hoelang een ieder moet wachten, met welk defect. |
#1095
|
|||
|
|||
Hi everyone.
vandaag proAssist weer gebeld, mn iPhone is terug bij hun, en wordt zaterdag afgeleverd bij mij ( na 3 weken ) Leuk allemaal, maar wel 30 euro eigen risico..?:S die iphone was net 1 week in mijn bezit, en teruggegaan voor de batterij. zit je lekker mee dan als het niet onder garantie valt, maar dit is wel erg vreemd... 1 week. Edit: Net ProAssist weer neergelegd, ze hebben de 30 euro eigen risico eraf gehaald! wat mij betreft nog steeds prima service! heb nooit langer dan 4 weken moeten wachten, en dit is toch inmiddels mn 6e nieuwe Ciao! |
#1096
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je buiten de garantie valt duurt het e.e.a. iets langer.. |
#1097
|
|||
|
|||
|
#1098
|
|||
|
|||
Gisteren Pro-assist maar gebeld. Na 10 weken wachten zou het nu ineens NOG een maand of 2 langer kunnen duren. Enkele weken geleden is mij iets van 3 keer verteld dat mijn telefoon binnen 2 weken zou binnen komen. Ik helemaal blij toen natuurlijk, maar nu is hier ineens TOTAAL niet van sprake, en mevrouw kon niet begrijpen hoe ik daar op kwam
ik heb gezegd dat ik geen zin meer had om te wachten dus een Htc desire Pro wilde. Ze vertelde mij dat dit ook nog eens 2-3 weken gaat duren. Hier reageerde ik op dat dat wel erg lang is, als ik hem immers zelf bestel duurt het maar 24 uur. En stel mijn iPhone komt binnen tijdens die 2-3 weken. Dan heb ik liever m'n iPhone natuurlijk! Reactie wat ik kreeg: jaaa ehhhmmm dan kunnen we denk ik wel wat regelen meneer. Tering, ik word met elk telefoontje weer verrast, zo kun je toch geen bedrijf runnen. |
#1099
|
|||
|
|||
Ik heb ook maar weer eens met dit waardeloos bedrijf contact opgenomen. Ik vroeg de medewerkster wanneer ik eens terug gebeld word door Francis. De medewerkster die ik op 13 oktober gesproken had zou haar een bericht sturen dat ze mij zou terugbellen. Heb deze medewerkster weer een bericht laten sturen met de hoop dat Francis die mijn dossier in behandeling heeft mij eens opbelt.
Tevens weer eens naar de status gevraagd van mijn iPhone in bestelling, meer informatie dan "er staat nog steeds een nieuwe in bestelling meneer" kwam er niet uit, wat ze me dus al vertellen vanaf 17 augustus. Op mijn vraag of dit nog weken of maanden gaat duren wist ze me geen zinnig antwoord op te geven. "we krijgen maar heel weinig iPhones binnen van Apple en T-Mobile" Ondertussen heb ik mijn klachten ook al neergelegd bij T-Mobile klanten service, deze medewerker begreep mijn situatie en heeft mij verzocht mijn klacht per brief naar T-Mobile te versturen. Dit heb ik inmiddels gedaan op 24 oktober en heb van T-Mobile webcare vernomen dat mijn klacht in behandeling is en ik hier binnen 10 werkdagen bericht over krijg. T-Mobile gaat met Pro Assist in zee, deze verzekering maatschappij lost haar zaken niet op, laat klanten maanden wachten, word geen informatie geboden over levertijden en op klachten wordt niet gereageerd of geen oplossing geboden. Tevens worden beloftes die medewerkers/webcare van Pro Assist maakt totaal niet nagekomen. Hopelijk bied T-Mobile mij wel een oplossing |
#1100
|
|||
|
|||
Verzamelen van klachten
Ik denk dat het tijd is eens wat klachten te gaan verzamelen en deze gebundeld in te leveren bij een programma als kassa of bijvoorbeeld aan meneer v 't Hek te sturen als koren op zijn molen rond zijn tirade tegen de belabberde service rond T-Mobile.
Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat Proassist het vertraagd uitleveren van toestellen en het leveren van ondergemiddelde service gebruikt als strategie om het aantal claims laag te houden. Immers: als je weet dat je je toestel weken, misschien wel maanden kwijt bent en je vooraf weet dat deze procedure erg moeizaam verloopt, denk je wel driemaal na voordat je je telefoon door Proassist laat ophalen. Je doet dit dan alleen in het uiterste geval en dit reduceert derhalve het aantal claims. Aangezien dit uiteraard geen nette manier van zaken doen is van deze verzekeraar en het als individuele consument bijzonder lastig is hier iets tegen te doen stel ik voor zoveel mogelijk klachten te verzamelen en deze collectief aan de kaak te laten stellen. Wie weet gebeurt er dan eindelijk wel eens wat en verbetert Proassist haar dienstverlening aan haar klanten die hier toch netjes voor betalen. Graag ontvang ik klachtverhalen op klachtproassist@gmail.com. Ik zal dit bericht ook op de andere relevante fora plaatsen. Vriendelijke groet, T. Kuijper |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|