iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) @Rsnhakan Je hebt 1 jaar garantie op een iPhone. Wil je 2 jaar garantie, dan moet je het AppleCare protectionplan erbij kopen à €69,95....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@Rsnhakan
Je hebt 1 jaar garantie op een iPhone. Wil je 2 jaar garantie, dan moet je het AppleCare protectionplan erbij kopen à €69,95. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In de rij staan. Laaaang in de rij staan (sommigen gaan donderdagochtend al).
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2013 om 19:57 ---------- Hier staat 2 jaar, als je bij apple koopt. Apple ? Rechtliche Hinweise ? Apple Produkte und Verbraucherschutzgesetze in der EU
|
|||
|
|||
21 september wilde ik gaan, of eventueel 20 september (avond). Maar dan wil ik de winkel in en na 5 minuten weer weg. Of gaat dat niet zo 123? Heb nog nooit een telefoon op de dag van release gekocht namelijk, maar wil de 5s heel graag.
Enig idee of ik nog kans maak op in ieder geval één iPhone? |
|
||||
|
||||
De winkel in en meteen kopen wordt m niet op releasedag. Ook smiddags staan er normaal nog dikke rijen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Niemand hier die tegen vergoeding een iPhone wil meenemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dag van release staan ze er ongetwijfeld op. euro of 100-150 erbovenop.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 5 is een jaartje oud en niet een upgrade waard op het moment voor een 5 s.. Mijn iphones 4 van twee jaaar en twee jaar en **maand oud werken nog prima dus ook geen 5 s voor mij . Eerlijk gezegd zie ik de update alleen voor mensen met een 3g(s) 4 (s).. Degene met een 5 die updaten snap ik eerlijk gezegd niet ( maar dat kan aan mij liegen ook..
|
|
|||
|
|||
Ik ben van de partij in Oberhausen. Vorig jaar in Amsterdam voor de deur gezeten voor de ipad mini. Dat is waarschijnlijk niks met wat ik volgende week donderdag/vrijdag mee ga maken. En wat ik zo allemaal lees is het ook niet veel goeds wat daar gebeurt in Oberhausen! Is er nog iets van een blog dat online komt voor die nacht? Lijkt me leuk!
|
|
|||
|
|||
Ik sta 19 september bij de Apple Store in Oberhausen voor een Space grijze iPhone 5 32gb!
|
|
||||
|
||||
ik lees dat er al aardig wat nederlanders naar Oberhausen gaan op de 19e. ik ben er ook bij. Als ik al die verhalen hoor van die oostblokkers en dergelijke is het misschien verstandig als we in contact met elkaar blijven. kunnen we elkaar en onze spullen een beetje in de gaten houden.
vorig jaar ook bij de introductie van de 3e generatie iPad bij de Apple store in Amsterdam gestaan. vooraan in de rij was het de hele nacht gezellig en iedereen paste op elkaars spullen. hoop dat we dit gevoel in Oberhausen kunnen krijgen. zou fijn zijn.
|
||||
|
||||
Hopen dat het droog is volgende week
Of juist dikke stortbuien, dat ruimt lekker op |
|
|||
|
|||
Zullen we als Nederlanders een hashtag in het leven roepen om in contact te komen tijdens het wachten in Oberhausen? Voorstel: #i5SCNLOBERHAUSEN
|
|
|||
|
|||
Hoe doen jullie het eigenlijk als je naar het toilet moet wanneer je in de rij staat? Heb ik me altijd al afgevraagd.
|
|
||||
|
||||
Mensen om je heen weten wel waar je stond. Alleen niet meer pissen rondom 06:30-07:00, want dan zal het geduw wel beginnen
|
|
||||
|
||||
zorg er voor dat je bij nederlanders of duitsers in de buurt staat. die willen wel even op je spullen passen. sta je bij anders gespuis dan zou ik er over denken om een paar plekken af te staan tot je wel bij nederlanders of duitsers in de buurt zit
|
|
|||
|
|||
Vraagje, is het ook mogelijk om later die dag de iphone op te halen? Of een dag later, of lukt dat niet in Oberhausen? Zodat we niet zulke grote wachtrijen hebben.
|
|
||||
|
||||
ik denk dat als je een dag later komt dat ze dan sowieso op zijn. en als je later op de dag komt is er natuurlijk de kans dat het model dat jij wilt er niet meer is.
|
|
|||
|
|||
Ik zal zeker mee gaan twitteren!
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|