iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, sinds iOS 7.0.4 gaat de batterij enorm snel leeg....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja, sinds iOS 7.0.4 gaat de batterij enorm snel leeg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone - Feedback |
|
||||
|
||||
bedankt voor de link!
|
|
|||
|
|||
Harde reset uitgevoerd je schiet niets mee op, batterij loopt nog steeds super snel leeg, komt gewoon door ios 7.0.4 waardeloos!!!
|
|
||||
|
||||
zeer irritant he, maar wachten op een goede update!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 18:55 ---------- mijn huidige situatie volgens mijn iphone: tijd sinds volledig opgeladen: gebruik: 4 uur stand-by: 8 uur, 19 minuten. Met gebruik, ik heb geen spellen gedaan, alleen twitter GELEZEN en gewhatsappt. En regelmatig via multitasking alles afgesloten. Even voordat ik het prijsgeef: wat zou de batterij dan normaal gesproken moeten zijn volgens jullie? |
|
|||
|
|||
Bij mij zou dat iets van 30% zijn...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier nu 4 uur 15 minuut gebruik en 12 uur stand-by 52% 5s 7.0.4 heledag 3G, whatsapp, twitter, internet etc.
|
|
|||
|
|||
moet snel een oplossing komen aan dat batterij fiasco
|
|
|||
|
|||
iOS 7.1 beta net gereleased, hopelijk fixes
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem er nu 5 minuten opstaan, kan nu al zien dat de batterij veel langer meegaat
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je ios 7.1 erop zetten dan, als ik kijk bij "instellingen"en dan "software-update" staat er bij ios 7.0.4 de software is up to date, dus 7.1 is niet beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
kun je die gewoon installeren of heb je dan een betaald ontwikkelaars account nodig?
ontopic: batterij was 53%. Maar van die 4 uur gebruik heb ik in totaal 1 uur echt gebruikt, de rest was muziek en kijken hoe laat t was. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 19:35 ---------- Citaat:
Want jij zegt al, heledag 3g enz enz.. Ik heb wel Wi-Fi en 3g aangehad en muziek, maar amper gebruikt. |
|
||||
|
||||
In ieder geval moet je UDID geregistreerd staan onder een developers' account...
Anders kan je het schudden...
|
||||
|
||||
sorry, maar hoe moet dat haha?
betaald of niet? En hoe lang duurt het normaal gesproken na een beta dat de originele versie uitkomt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 19:39 ---------- 30%? Dan heb je toch echt een heel groot batterij probleem hoor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Valt soms wel mee, ik heb vanmorgen een reset gedaan. Die van mij ziet er wel heel goed uit, maar als ik hem ook heel intensief gebruik kan het ook zo dat die van mij maar 6 of 8 uur meegaat. Kan erg verschillen. |
|
||||
|
||||
ja, maar het is gewoon zo dat sinds 7.0.4 mijn 5s veel te snel leeg gaat. En dit is wel het bewijs dan
Maar wat ik ook nu heb sinds die update: steeds als ik hem wil gebruiken (dus gewoon unlock) gaat die ALTIJD -1% na zo'n 3 seconden. heel vreemd. |
|
|||
|
|||
Euhm dat is heel vreemd, een restore werkt niet? Of hopelijk dat 7.1 het voor je oplost
|
|
|||
|
|||
Waar jullie van klagen? ik zit op dit moment aan 40% en heb 3u31 gebruik en 15u56 stand-by tijd...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|