iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 En nog voorraad in Oberhausen ? Vanochtend ééntje gescoord, 32 gb space gray en zo'n apple case zwart. Heerlijke stap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vanochtend ook 1 iPhone 5S, 64GB Goud gescoord daar. In het wit hebben ze alleen de 16GB (dit was vanochtend 10:30) in het goud hebben ze alleen de 64GB (wou eigenlijk een 32GB, maarja, dan maar 100 euro extra betalen voor in ieder geval de gewenste kleur)
Meer info over de voorraad heb ik niet. Heb trouwens even een account aangemaakt nadat ik lange tijd heb zitten koekeloeren hier op het forum om jullie dit te zeggen. |
|
||||
|
||||
Prima, bedankt voor de info en welkom op het forum!
|
|||
|
|||
Ik was er om 16.00 uur toen was er nog voorraad (alle kleuren), maar het ging wel hard. Ik heb er in 10 minuten minimaal 10 verkocht zien worden
|
|
||||
|
||||
Morgen weer een dag !!
Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 24-10-13 om 08:50. |
|
|||
|
|||
hoe weet ik of er zaterdag eventueel daar een toestel beschikbaar is? Mijn kans morgen iq waarschijnlijk 0. Ik zou daarom naar Duitsland willen rijden maar niet voor niks natuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan bel je naar de Apple Store als je er 5 minuten vandaan bent (net voordat je parkeergarage inrijdt). Indien ze dan op voorraad zijn heb je wederom een grotere kans dat er een Iphone beschikbaar is als je Apple Store binnen loopt..
|
|
|||
|
|||
thanks for pointing out the obvious
|
|
||||
|
||||
Net geweest in OB
Nur allein spacegrey 32 , 64 GB Heute kein lieferung ..., Morgen kleine kans op bevoorrading, dit ivm de release in andere landen (info medewerker apple store OB) Hoe betrouwbaar dat is ? Suc6 voor de gene die een poging willen wagen |
|
|||
|
|||
on-off-on topic
Bij gravis is de 16 GB zilver op voorraad |
|
|||
|
|||
ik wil Space grey 16 gb maar verder als oberhousen rijd ik niet ze. Als ze daar bij Apple eens wat overuren doen eh
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel heel frapant dat er bijna niemand naar Keulen gaat van de eerste keer maar altijd eerst Oberhausen verkiezen. Bij de 6 weet ik alleziens waar ik naartoe ga een week na de release . |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Via de telefoon zeggen ze toch dat ze niks hebben, omdat ze mensen niet een teleurstelling willen bezorgen na 1,5 uur rijden.
Beste wat je kan doen is gewoon er een dagje Duitsland van maken, om 10:00 bij opening vragen en dan daarna een paar uur later weer. CentrO is groot genoeg om een dag leuk te winkelen/jezelf te vermaken terwijl je wacht. Al zal de voorraad deze / volgende week belachelijk beperkt zijn vanwege de launches van morgen (ronde 2) en van 1 november (ronde 3). |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|