//

Ervaringen iOS6

Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nandocupra2 Heb jij dit ook dan? Op de iPad is ie gewoon in het nederlands. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 17-06-12, 19:35
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nandocupra2 Bekijk bericht
Heb jij dit ook dan? Op de iPad is ie gewoon in het nederlands.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 16:34 ----------



Wat heb je veranderd dan??
Niets...alleen een reboot gedaan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 18-06-12, 15:38
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Sinds iOS6 heeft de automatische schermhelderheidsaanpassing kuren bij mij.
  #103  
Oud 18-06-12, 16:34
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jitse Bekijk bericht
Sinds iOS6 heeft de automatische schermhelderheidsaanpassing kuren bij mij.
Ja heb ik ook last van, meestal klik ik m'n iPhone in m'n zak al aan, nu is het scherm dan donker.
  #104  
Oud 18-06-12, 16:35
Hans654 Hans654 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mausje68 Bekijk bericht
Als je iOS 6 installeert, kunne dan evt nog terug naar iOS 5?
Ja je kan gewoon restoren want ios 6 is officieel nog niet uit

Dus je kan gewoon restoren
  #105  
Oud 18-06-12, 16:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans654 Bekijk bericht
Dus je kan gewoon restoren
Maar je houdt (waarschijnlijk) wel de (beta) baseband van iOS6...

(ik heb hier tegenstrijdige berichten over gezien in dit topic)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #106  
Oud 18-06-12, 16:58
Hans654 Hans654 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Maar je houdt (waarschijnlijk) wel de (beta) baseband van iOS6...

(ik heb hier tegenstrijdige berichten over gezien in dit topic)
Ja oke zou kunnen maar dat is voor mij niet een heel groot probleem maar ik zou het onthouden voor andere mensen
  #107  
Oud 18-06-12, 18:59
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Ik doe 'm ook meestal in mn zak alvast aan, dus dan blijft-ie donker. Restoren is uiteraard geen probleem bij een iPod touch.
  #108  
Oud 18-06-12, 21:48
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Weet iemand hoe het met een eventuele update voor de Apple TV zit? iOS 6 bèta blijkt wel beschikbaar te zijn voor ATV (laatst gevonden), maar ik vroeg me af of dit écht is en of het überhaupt een grote update is, mocht het echt zijn.
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
  #109  
Oud 20-06-12, 10:37
mnidhk mnidhk is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Beta werkt inderdaad al goed!
Wat bij mij niet werkt is dat mijn eerdere aankopen in Navigon niet bewaard blijven. Ik kan ze restoren maar nadat Navigon uit het "geheugen" is dan zijn de aankopen( bv Verkeersmeldingen) weer weg.
Iemand meer last van?

Heb nu ook verkeer aangezet in Maps. Zie geen meldingen etc. Klopt dat dit nog niet werkt in Nederland?
  #110  
Oud 20-06-12, 23:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

In de appstore als ik bv naar zakelijk ga of amusement enz...dan spring ik er toch dikwijls uit, dat moeten ze nog oplossen.

Als ik gewoon zelf iets invoer bij zoeken zoals bv flashlight ofzo dan kan ik apps aan lopende band downloaden en ik spring daar dan nooit uit, daar zit het dus wel goed mee.

De itunes match heb ik helaas moeten afzetten, dit is gewoon slecht slecht nu.
Zeg me gerust als ik wat verkeerd doe of over het hoofd zie maar je kan alleen maar streamen? Ja man, dat wil ik dus net niet, in ios 5 vond ik dat perfect, liedje in de cloud steken, fluitje van een cent, terug uithalen van hetzelfde en gedownload was gedownload. Ge verbruikt dan tenminste geene data want als je zoals nu alleen maar kan streamen en veel muziek beluisterd (niet op Wi-Fi) , wie een kleine data bundel heeft zal toch moeten opletten.

Maar het probleem is vooral als ik bij mijne provider op gprs/edge zit ik de muziek niet eens kan afspelen omdat de snelheid te laag ligt, daarom heb ik itunes match afgezet, nu kan ik gewoon op de normale manier luisteren, zeer jammer want ge betaald er 25 euro voor per jaar, zou wel eens kunnen velen gaan afhaken als ze der nikske aan zouden veranderen.
  #111  
Oud 21-06-12, 09:59
mnidhk mnidhk is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

De itunes match heb ik helaas moeten afzetten, dit is gewoon slecht slecht nu.
Zeg me gerust als ik wat verkeerd doe of over het hoofd zie maar je kan alleen maar streamen? Ja man, dat wil ik dus net niet, in ios 5 vond ik dat perfect, liedje in de cloud steken, fluitje van een cent, terug uithalen van hetzelfde en gedownload was gedownload. Ge verbruikt dan tenminste geene data want als je zoals nu alleen maar kan streamen en veel muziek beluisterd (niet op Wi-Fi) , wie een kleine data bundel heeft zal toch moeten opletten.
Je kan in de ipod app, als je een album bekijkt of een afspeellijst(helemaal onderaan) op het wolkje klikken. Dan download je die nummers naar je telefoon
  #112  
Oud 21-06-12, 19:05
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

Sinds iOS 5 hadden ikzelf en mijn partner enorm veel problemen met bellen (provider BASE in België). Als je iemand opbelde, dan viel het signaal gegarandeerd weg na exact 5 minuten. Een probleem dat zich continu herhaalde. Aangezien het bij onze beide iPhones gebeurde, zowel bij naar elkaar bellen als naar andere nummers (en andere providers) bellen, gingen we ervan uit dat het aan de software lag.
Het was enorm frusterend als je aan het bellen bent dat je verbinding wegvalt en je zeker twee minuten moet wachten op je iPhone die zegt "zoeken".

Dus heb ik iOS 6 beta geïnstalleerd. Wat het probleem nog erger maakt. Nu valt de telefoon niet meer weg, maar steevast bij elk telefoongesprek na 3 minuten klinkt het enorm robotachtig, zo erg dat het gesprek moet gestopt worden. Opnieuw bellen lukt en dan is het probleem opgelost voor de rest van je gesprek.

Voor de rest ben ik vrij tevreden van de beta. Alles loopt soepel, behalve bij Navigon waar de traffic check niet onthouden wordt (de aankoop moet elke keer opnieuw "teruggezet" worden).

Over de nieuwe Kaarten functie ben ik minder te spreken. Zeer summier, weinig opties, kortom, het lijkt mij op een beta versie van navigatie software.
  #113  
Oud 21-06-12, 21:02
Borreltje Borreltje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard vreemd gedrag sms ING bank

Ik heb bij de ING ingesteld dat de TAN-codes per sms verstuurd worden naar mijn iphone, werkte altijd perfect met iOS5 maar met iOS6 krijg ik wel een sms, maar ik hoor geen geluid, en als ik de sms wil openen dan krijg ik een leeg sms scherm te zien.





een ander smsje komt gewoon binnen, met geluid en kan ik ook gewoon lezen, dus je zou haast denken dat het niet aan de telefoon ligt.
ter controle heeft mijn partner ook een overschrijving van haar rekening gedaan en die krijgt de sms van de ING wel gewoon goed binnen, op haar Blackberry.

Ik vermoed dat het iOS6 gerelateerd is, zijn er meer mensen hier met ING en TAN via sms, en kunnen die bovenstaand verhaal bevestigen dan wel ontkrachten?

beetje lastig geld overmaken op deze manier.
  #114  
Oud 22-06-12, 09:59
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Altijd mooi dat mensen gaan klagen over een beta. Als je zo gebonden bent aan je telefoon en zijn functionaliteiten, dan moet je sowieso niet beginnen aan een beta.
  #115  
Oud 22-06-12, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
....dan moet je sowieso niet beginnen aan een beta.
+100

En zeker niet gaan gebruiken voor Internetbankieren
  #116  
Oud 22-06-12, 10:28
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

En niet hier je problemen melden, maar netjes bij Apple, dan kunnen ze er ook daadwerkelijk wat aan doen En sowieso valt de beta nog onder NDA, dus eigenlijk mag je er niet eens over praten.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #117  
Oud 22-06-12, 14:26
Borreltje Borreltje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Altijd mooi dat mensen gaan klagen over een beta. Als je zo gebonden bent aan je telefoon en zijn functionaliteiten, dan moet je sowieso niet beginnen aan een beta.
Heeft absoluut niks met klagen te maken, ik ben developper en test met veel plezier de beta software, het viel me gewoon op en dacht dit even te melden om te kijken of er meer mensen zijn die dit ondervinden.

Als je niks beters te doen hebt dan mensen met hun vragen en/of eventuele bugs in een beta zo af te schepen, reageer dan niet!
  #118  
Oud 22-06-12, 17:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teksta Bekijk bericht
Sinds iOS 5 hadden ikzelf en mijn partner enorm veel problemen met bellen (provider BASE in België). Als je iemand opbelde, dan viel het signaal gegarandeerd weg na exact 5 minuten. Een probleem dat zich continu herhaalde. Aangezien het bij onze beide iPhones gebeurde, zowel bij naar elkaar bellen als naar andere nummers (en andere providers) bellen, gingen we ervan uit dat het aan de software lag.
Het was enorm frusterend als je aan het bellen bent dat je verbinding wegvalt en je zeker twee minuten moet wachten op je iPhone die zegt "zoeken".

Dus heb ik iOS 6 beta geïnstalleerd. Wat het probleem nog erger maakt. Nu valt de telefoon niet meer weg, maar steevast bij elk telefoongesprek na 3 minuten klinkt het enorm robotachtig, zo erg dat het gesprek moet gestopt worden. Opnieuw bellen lukt en dan is het probleem opgelost voor de rest van je gesprek.

Voor de rest ben ik vrij tevreden van de beta. Alles loopt soepel, behalve bij Navigon waar de traffic check niet onthouden wordt (de aankoop moet elke keer opnieuw "teruggezet" worden).

Over de nieuwe Kaarten functie ben ik minder te spreken. Zeer summier, weinig opties, kortom, het lijkt mij op een beta versie van navigatie software.
Das de toekomst e, robot .

Serieus nu; der zitte idd nog her en der bugs in ios 6 wat normaal is, tis nen beta voor iets, ik heb vooral problemen als ik in de appstore ga bij bv zakelijk en dan de top 300 gratis afga, sprint regelmatig er gewoon uit, durft soms ook opeens heropstarten, loopt dus vast enz....
Als ik bv bij zoeken wat invoer zoals facebook dan spring ik er maar zelden of nooit uit, er is nog werk aan de winkel.
  #119  
Oud 25-06-12, 08:54
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borreltje Bekijk bericht
Heeft absoluut niks met klagen te maken, ik ben developper en test met veel plezier de beta software, het viel me gewoon op en dacht dit even te melden om te kijken of er meer mensen zijn die dit ondervinden.

Als je niks beters te doen hebt dan mensen met hun vragen en/of eventuele bugs in een beta zo af te schepen, reageer dan niet!
Ik reageer op mensen die klagen over een beta en als jij dus niet klaagt, dan reageer ik toch niet op jou? Misschien moet jij dan eerst wat beter lezen, voordat je je zo tegen mij gaat uitlaten.

Ik reageer wanneer en hoe dat ik wil, dus daar ga jij geen verandering in brengen. Neem nog een borreltje..
  #120  
Oud 25-06-12, 09:23
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heren... on topic graag. *last call*
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store iOS6 apotheosis iPhone algemeen 13 03-10-12 18:18
Facebook iOS6 Manglo iPhone Apps 3 20-09-12 16:21
update ios6 bananarip iPad algemeen 0 20-09-12 11:56
iPhone 4S // iOS6 JackingNL iPhone algemeen 15 17-09-12 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.