Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geprobeerd om mijn iphone te jailbreaken ik heb versie 3.1.2 erop staan maar tijdens het herstellen naar een eerdere versie geeft hij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreaken lukt niet
ik heb geprobeerd om mijn iphone te jailbreaken ik heb versie 3.1.2 erop staan maar tijdens het herstellen naar een eerdere versie geeft hij een fout aan 015 en dan kan ik hem alleen maar herstellen weer naar 3.1.2
wie kan mij helpen mvg cab |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Bericht verplaatst
Download Blackra1n en jailbreak je iPhone daarmee. Blackra1n werkt met firmwaer 3.1.2 dus downgrade hoeft helemaal niet |
|
|||
|
|||
DFU mode heeft mij geholpen, thenks to iphoneclub.nl
super! raad ik zeker aan |
|
|||
|
|||
blackra1n.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Deze foutmelding krijg ik steeds en heb al van alles geprobeerd, andere usb poort, computer opnieuw opstarten maar krijg steeds deze foutmelding en daarna sluit hij het af. |
|
|||
|
|||
Hallo,ik weet even niet meer hoe of wat,ik heb een 3G 16 gb simlockvrij uit Belgie die is jailbreaked naar 3.01 met redsn0w .
Omdat mijn batterij heel snel leeg is(halve dag)wil ik upgraden naar 3.12 Moet ik dat nu doen door in itunes gewoon shift restore te doen met de fw uit het andere topic of moet ik upgraden in itunes naar de officiele 3.12 en dan blackrain draaien? Graag hulp!!! Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
correct
|
|||
|
|||
Stel ik ik jailbreak mijn iPhone en er komt een nieuwe firmware. Hoe gaat het dan? Kun je dan gewoon weer officieel via iTunes updaten en hem dan opnieuw jailbreaken? En blijven je apps er gewoon op zitten of moet je die ook allemaal opnieuw installeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
apps zitten in je reservekopie, geen probleem |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke. Alleen dan begrijp ik niet helemaal waarom er nog een custom firmware is, als je ook gewoon officieel via iTunes kunt updaten? Heb al gezocht, maar kan het zo niet vinden. |
|
||||
|
||||
Bij een customfirmware wordt je baseband niet geüpdate, dat mag momenteel niet als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. Heb je geen unlock nodig, dan kan je updaten met een officiële firmware van Apple en daarna jailbreaken met Blacra1n.
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt. Ik ben niet afhankelijk van een unlock, want ik zit gewoon bij T-mobile.
|
|
|||
|
|||
Lukt het nu wel of niet de blackra1n jailbreak met serienr : 89740..
Dus vanaf 40 ? Zit momenteel OTB 3.1 . Gewoonweg updaten naar 3.1.2 via itunes of toch maar custom firmware? |
|
|||
|
|||
Jailbreaken mogelijk bij nieuwe iPhone?
Beste mensen,
Ik ga morgen mijn iPhone ophalen en ik vraag me af of deze te jailbreaken zal zijn? Geen idee welke firmware erop draait en welke boot, maar ik haal 'm morgen op uit de winkel. het lijkt me dus dat het een nieuwe versie is. Ik lees dat BlackRain dit kan? Of krijg ik dan issues met die reboot? Dat ik moet rebooten met de iPhone geconnect naar mn pc? Daar zit ik namelijk niet op te wachten... Er is zoveel informatie en ik heb me wel geprobeerd in te lezen, maar ik ben eventjes door de bomen het bos kwijt. Bedankt voor jullie hulp! |
|
||||
|
||||
@jlkiller // bericht verplaatst
Kwestie van proberen, je kunt altijd weer herstellen naar de originele situatie in iTunes |
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik probeer mijn iphone 3G te Jailbreaken. Draai firmwire 3.1.2 en heb een abbo via T-mobile. Ik run het blackra1n als admin en sluit overbodige processen van Apple. En houdt de power en home knop in tijdens de power down. Alleen sluit Windows (Vista 32b) blackra1n af omdat deze niet meer reageert. Blackra1n zelf meerdere malen gedownload om te kijken of het daar aan lag. Vervolgens knalt de Iphone in herstelmodus en kan ik het proces wat ik nu al meerdere malen gevolgd heb herhalen. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Peace Sjon |
|
|||
|
|||
hallo iedereen
ik heb een groot probleem denk ik, Ik heb een originele unlucked ihpone in belgie gekocht. Ik heb met behulp van een custom firmware 3,1,2 (zonder activatie) mijn reeds jailbroken iphone upgedate via itunes (op mac). Ik had 2,2 firmware op m'n iphone staan. Na het installeren, herkende hij niet mijn sim kaart, toen heb ik met behulp van een andere telefoon mijn simkaart pin-code vrij gemaakt. Toen zag ik dat itunes mijn iphone wou activeren. Maar nu heb ik geen ontvangst meer, het is alsof ik een ipod heb. Hoe moet ik dit aanpakken? (ik zie wel dat hij jailbroken is want cydia is geïnstalleerd) Moet ik opnieuw een custom firmware gebruiken en opnieuw proberen? Mvg frederic |
|
|||
|
|||
Citaat:
Opgelost! Zelfde procedure gevolgd alleen nu via Windows XP. Werkte in 1 keer! Yeeaahh Sjon EDIT: Krijg alleen nu een time out melding van Itunes als ik muziek op mijn phoon sleep. Hoe dit te fixen? Laatst gewijzigd door SjondeWolf; 29-10-09 om 16:13. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak | Maestroo | Archief | 2 | 22-04-10 12:13 |
blackra1n RC1 vervangen door RC2 | dungeon | Archief | 1 | 01-11-09 16:43 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
|
|