Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kroon88 hallo ik heb 3 weken een iPhone 3gs zwart 16gb gekocht gewoon via t-mobile. en me firmware is 3.1.2 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je kan inderdaad jailbreaken dmv Blackrain. Zie de link in post 1 voor de handleiding
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dankje wel het is gelukt geen problemen gehad!
|
|
||||
|
||||
Ontvangst?
Hallo iPhone lovers!
Ik heb sinds 23 okt. mijn prachtige iPhone 3Gs 16GB Black uit Belgie dus volledig simlock vrij. Ik ben er ontzettend blij mee en ik heb mijn iPhone meteen geupdate naar 3.1.2, sinds gisteren heb ik mijn iPhone gejailbreakt met de .exe van blackra1n Ontzettend gaaf en werkte in 1 x, maar nu heb ik heel vaak dat ik weinig ontvangst heb en hij geeft nu ook steeds vaker aan dat er geen netwerkprovider te vinden is. Ik ben dus een ontzettende noob hierin, ik heb al wel wat gevraagd aan mn vriend Google maar ik vind weinig over dit probleem met de zelfde situatie als mij. Heeft iemand enig idee!? Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Coen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Paar dagen geleden toegepast. Werkt helemaal super!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Na de jailbreak constateerde ik toch ook een slechtere ontvangst van 3G een het netwerk. Na een herstel van mijn iPhone was de ontvangst weer zoals het hoorde te zijn. Voorlopig jailbreak ik niet. |
|
|||
|
|||
Jaah. het werkt!!
Helaas wel tethered maar ja, geduld is een schone zaak |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad gelukt met Blackra1n, maar wat een zever toch met apple..
Even gekeken of misschien mijn toestel toch nog bij de gelukkige iphones waren van week 40, maar helaas.. Na heropstart spring geohot's afbeelding terug op beeld.. Dan maar wachten tot een definitieve jailbreak.. |
|
|||
|
|||
blackra1n
Ik heb ook mijn 3GS gejailbreakt met Blackrain. Het gaat supersimpel, alleen kan ik niet meer bellen en internetten. Hmmmm
|
|
|||
|
|||
kan het zijn dat je afhankelijk bent van een unlock en daardoor niet meer kan bellen
|
|
|||
|
|||
Werkt top met die nieuwe blackra1n iphone 3gs met 3.1.2, 5.11.07 gejailbreakt!!
Weet iemand toevallig hoe het zit met vorderingen tot simlock vrij maken (gewoon gekocht in t-mobile winkel vorige week)? |
|
||||
|
||||
Kan merken dat jij het nieuws hier niet hebt gevolgd Over twee dagen verwachten we een unlock voor de 05.11.07 baseband (o.a. 3.1.2. firmware).
|
||||
|
||||
nu heb ik em gejailbreakt maar ik had hem nog moeten herstellen van te voren... dus heb cydia geinstalleerd nu maar hoe krijg ik mn back-up terug?
3gs fw 3.1.2 fabriek simlockvrij ahh rechtermuisknop op mn iphone in itunes Nu maar hopen dat ik alles nog heb zoals smsjes etc!! Want er staat een datum en tijd van 3.14 en toen had ik em al gejailbreakt... datum daarvoor is van 2 juli :S:S Terwijl ik em wel dagelijks aansluit... afwachten!! ja k*t dus!! Wel al mn contactgegevens en smsjes maar apps niet meer EDIT: Hoe krijg ik nu al mn apps terug? die wel nog ergens in mn itunes stonden!! itunes zegt ook gewoon nog altijd mijn iphone dus hij ziet em niet als nieuw apparaat... dan moet ik die apps toch kunnen syncen? Laatst gewijzigd door Denneke; 02-11-09 om 17:01. Reden: bladiebla |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja ik zie dus nergens meer de optie om die allemaal te syncen naar mn iphone... Normaal klik je op apps en daar staan ze allemaal, ja nu dus niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hierna restore uitgevoerd naar factorysettings, en daarna kon ik wel weer GPS ontvangen. Blackra1n weer uitgevoerd (ditmaar RC2) waarna ik direct weer geen GPS ontvangst kon krijgen. (zelfs na 10 min laten liggen voor een fix niet) voor mij dus ook ff geen jailbreak. |
|
||||
|
||||
Je had voor het herstel, voor de optie 'Aankopen overzetten in iTunes' moeten gaan. Nu ben je, vrees ik, al je apps kwijt.
|
|
||||
|
||||
hmm.. C:Users/Danny/My Music/iTunes/Mobile Applications
Daar alles geselecteerd en gesleept naar iTunes en nu ga ik proberen ze te syncen maar denk wel dat het gaat lukken!! EDIT: Winterboard geinstalleerd, reboot... telefoon niet meer aan de praat te krijgen Nu maar weer recoveren Zeik! Laatst gewijzigd door Denneke; 02-11-09 om 19:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak | Maestroo | Archief | 2 | 22-04-10 12:13 |
blackra1n RC1 vervangen door RC2 | dungeon | Archief | 1 | 01-11-09 16:43 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
|
|